اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

هم‌آهنگی مجلس و دولت ضامن کارآمدی قوا

هم‌آهنگی مجلس و دولت ضامن کارآمدی قوا
عباس مقتدایی گفت: همکاری و هم‌آهنگی بین مجلس و دولت ضامن ارتقاء بهره‌وری و کارآمدی قوا خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مقتدایی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: یکی از ضروریات موجود در جامعه شناخت عمیق نیازهایی است که مردم اکنون و در آینده با آن سرو کار دارند، بنابراین پاسخ صریح و خردمندانه به این مطالبات یکی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: از این‌رو نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بر روی نیازهای جامعه تمرکز کرده‌اند، البته مهم آن است که برای رفع این مشکلات و حل نیازهای موجود در جامعه برنامه‌های کارآمد و اصولی را به مردم ارائه دهند.

,

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس آنچه که گفته شد، باید دولتی روی کار بیاید که از توانمندی و کارآمدی لازم برای حل مشکلات و پاسخ به نیازهای اساسی جامعه برخوردار باشد.

,

مقتدایی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی رئیس جمهور منتخب و وکلای مردم در مجلس در قبال نیازها و مشکلات موجود در کشور، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف نمایندگان این است که به وزرای پیشنهادی که از توانمندی و کارآمدی آن‌ها اطمینان خاطر ندارند، رای اعتماد نداده و آن‌ها را روی کار نیاورند.

,

وی با اشاره به اینکه برنامه هفتم توسعه کشور مراحل تکمیلی خود را می‌گذراند، تاکید کرد: بر این اساس و با توجه به تدوین بودجه‌های سالانه از سوی دولت و تصویب آن‌ها در خانه ملت، مجلسی‌ها باید فعالیت‌های نظارتی خود را در بالاترین سطح ساماندهی کنند.

,

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: همکاری و هم‌آهنگی حداکثری بین مجلس و دولت به عنوان قوای مقننه و مجریه زمینه‌ساز ارتقاء و افزایش بهره‌وری و کارآمدی این دو قوه خواهد بود.

,

مقتدایی با اشاره به نقش انتخابات پیش‌رو در تضمین آینده کشور، اظهار کرد: بنابراین هرگونه بی‌دقتی در انتخاب رئیس جمهور می‌تواند زمینه‌ساز افزایش و بروز مشکلات در کشور باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه