اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد خبر داد

افزایش ۱۶درصدی تعرفه آب در استان یزد/ آب کم‌مصرف کنید، شامل طرح رایگان می‌شوید

افزایش ۱۶درصدی تعرفه آب در استان یزد/ آب کم‌مصرف کنید، شامل طرح رایگان می‌شوید
ریاضتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به افزایش ۱۶درصدی تعرفه آب در استان، گفت: مشترکینی که مصرفشان کمتر از الگوی مصرف باشد، شامل طرح رایگان می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر ریاضتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه الگوی مصرف آب در استان یزد 15 مترمکعب برای یک خانوار است، گفت: خانواده‌هایی که کمتر از 15 مترمکعب مصرف آب داشته باشند، تعرفه در بخش خانگی حدود 7 درصد رشد قیمت خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اضافه کرد: مشترکینی که بیش از 15 مترمکعب آب مصرف کنند که به‌نوعی بالای الگوی مصرف به شمار می‌رود، حدود 16 درصد افزایش تعرفه آب خواهیم داشت.

,

ریاضتی در پاسخ به این سؤال که آیا دیوان عدالت اداری با افزایش تعرفه‌ها مخالفت کرده است؟ گفت: مخالفت دیوان در خصوص تبصره سه بوده و با موضوع افزایش تعرفه آب متفاوت است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با بیان اینکه اگر مصرف مشترکین در ماه کمتر از یک‌سوم الگوی مصرف باشد، شامل طرح رایگان خواهند شد، اظهار داشت: اگر خانواده‌ای در یک ماه 5 مترمکعب مصرف آب داشته باشند، فیش برق برایشان صادر نخواهد شد و با ارسال پیامکی به سرپرست خانواده اعلام می‌کنیم که با توجه به کاهش مصرف آب در یک ماه از طرح بخشش امید بهره شده‌اید و هزینه‌ای نباید در آن ماه پرداخت کنید.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه