اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان فارس:

طرح جدید ممنوعیت تردد از امروز آغاز می‌شود

طرح جدید ممنوعیت تردد از امروز آغاز می‌شود
سلیمی گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا، از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۲ خردادماه لغایت ۱۷ خردادماه ممنوعیت تردد بین استانی و بین‌شهری اعمال خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، با تشریح محدودیت های تردد جاده‌ای در استان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا، از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه لغایت ۱۷ خرداد ماه ممنوعیت تردد بین استانی و بین شهری اعمال خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی افزود: این اقدامات در راستای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا است و دوربین های نظارت جاده‌ای و استقرار عوامل پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان پایش ترددها صورت خواهد گرفت.
,
 
,
سلیمی با بیان اینکه میزان جریمه تردد در شهرهای با وضعیت قرمز یک میلیون تومان خواهد بود اظهار داشت: درصورت تردد در شهرهای وضعیت نارنجی خودرو متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد؛ در این بازه زمانی رنگ بندی وضعیت کرونایی مطرح نیست و تاکید بر عدم ترددها در بازه اعلام شده است.
, میزان جریمه تردد در شهرهای با وضعیت قرمز یک میلیون تومان, وضعیت نارنجی خودرو متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه ,
 
,
 
,
رئیس پلیس راهور استان فارس حضور نیروهای در جاده های استان را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: همکاران بنده به رانندگانی که در طول جاده قرار گرفته اند تذکرات لسانی را خواهند داد و در صورت اصرار بر ادامه سفر برابر دستورالعمل، اعمال قانون صورت خواهد گرفت.
,
 
,
وی در پاسخ به خبرنگار شیرازه درخصوص اعمال قانون تردد درون استانی، گفت: توصیه ما این است که سفرهای بین شهری و درون استانی باعث انتشار ویروس کرونا خواهد شد و صرف نظر از اینکه فردی کار ضروری داشته باشد، به این سمت و سو برویم که سفر شکل نگیرد چراکه احتمال اینکه اعمال قانون توسط دوربین ها خواهد بود. 
,
 
,
سلیمی ادامه داد: کسانی که قصد سفر خیلی ضروری از استان دیگر به استان فارس را دارند باید با فرمانداری مبدأ پیگیری داشته باشند تا مکاتبه ای با پلیس راهنمایی رانندگی انجام شود تا مجوز تردد صادر شود؛ این شیوه  محدود بوده و در صورت احراز شرایط سفر فوری و ضروری صدور مجوز انجام خواهد شد.
, کسانی که قصد سفر خیلی ضروری از استان دیگر به استان فارس را دارند باید با فرمانداری مبدأ پیگیری داشته باشند تا مکاتبه ای با پلیس راهنمایی رانندگی انجام شود تا مجوز تردد صادر شود,
 
,
رئیس پلیس راهور استان فارس در پایان سخنان خود وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان را مورد اشاره قرار داد و خواستار عدم انجام سفر غیرضروری توسط شهروندان برای کنترل این بیماری شد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه