اخبار داغ

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس:

شرکت در انتخابات رویکرد معقول و منطقی است/ ضعف جدی در مدیریت فعلی کشور وجود دارد

شرکت در انتخابات رویکرد معقول و منطقی است/ ضعف جدی در مدیریت فعلی کشور وجود دارد
حجت‌الاسلام نصیرایی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات رویکرد معقول و منطقی است، گفت: فردی باید مدیریت کشور را برعهده بگیرد که اهل تلاش شبانه روزی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در مورد اهمیت انتخابات، اظهار کرد: هر فردی که برای سرنوشت و کشور خودش اهمیت قائل است هیچ وقت نمی‌تواند نسبت به آینده و سرنوشت خود و اطرافیان بی تفاوت باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: تمام آحاد جامعه نسبت به سرنوشت و آینده خود چون برای آنها اهمیت دارد و دنبال می‌کنند حتما در بحث انتخابات نیز که مستقیم با زندگی مردم از نظر اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و سروکار دارد بی تفاوت نخواهند بود.

,

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این یک رویکرد معقول و منطقی است که باید همه برای سرنوشت خود اهمیت قائل شده و در انتخابات شرکت کنند.

,

حجت الاسلام نصیرایی عنوان کرد: اگر حرکتی باعث تضعیف نظام و انقلاب اسلامی شود طبیعتا تضعیف اسلام را در پی خواهد داشت چون امروز سرنوشت اسلام و ارزش‌های اسلامی و الهی به انقلاب اسلامی و نظام‌گره خورده و اگر انقلاب و نظامی که برآمده از دل ارزش‌های اسلامی و قرآنی است، سیلی بخورد و آسیب ببیند طبیعتا دین و اسلام لطمه دیده و آسیب خواهد دید.

,

وی اظهار کرد: هر فردی که نسبت به اهلبیت (ع)، قرآن، اسلام و ارزش‌های اسلامی دغدغه‌ای دارد طبیعی است که نمی‌تواند شاهد این باشد که افرادی نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت باشند.

,

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: این همه شهید، ایثارگر و ملت بزرگ ایران برای این‌که ارزش‌های الهی و اسلامی در جامعه حاکم باشد خون خود را فدا و هدیه کرده و از زندگی خود گذشتند برای این‌که اسلام حاکم شود و ما در این مسیر، در حال حرکت هستیم و کشور ما به سمت این آرمان در حال حرکت است اما ما هنوز به این آرمان خود نرسیده‌ایم که اسلام و آرمان‌های اسلامی در تمام شئون زندگی ما و بشر حاکم باشد و چون به این مسیر نرسیده‌ایم عاقلانه نیست مسیری که آینده آن بسیار روشن است و تاکنون برکات زیادی برای کشور در جهات مختلف داشته را ادامه ندهیم؛ چراکه کار خوبی نیست. 

,

حجت الاسلام نصیرایی عنوان کرد: از منظر عقلی و اعتقادی به نظر می‌رسد صحیح نیست افراد نسبت به کشور و آنچه باعث تقویت نظام و باعث توسعه و پیشرفت خودشان در زندگی مادی و معنوی است بی تفاوت باشند.

,

وی تصریح کرد: من معتقد هستم مردم خراسان‌جنوبی که بارها فرهنگ، اصالت، وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند علی‌رغم این‌که مشکلات جدی دارند اما در انتخابات شرکت خواهند کرد.

,

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم علی‌رغم این‌که از برخی مدیران و مسئولان در سطح شهرستان‌ها، استان، کشور و دولت مستقر نارضایتی و گلایه‌های جدی دارند اما در تعیین سرنوشت خود مشارکت خواهند داشت.

,


ضعف جدی در مدیریت فعلی کشور

,
, ضعف جدی در مدیریت فعلی کشور, ضعف جدی در مدیریت فعلی کشور,

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: متاسفانه این دولت علی‌رغم حمایت‌های جدی مردم از دولتمردان، فرصت‌های خوب و اختیارات بی سابقه‌ای که در اختیار داشت اما به دلیل ضعف‌های جدی در مدیریت، نوع نگاه به مسائل سیاسی و اجتماعی، فاصله گرفتن از آرمان‌های اصیل اسلامی و انقلابی، عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های غلطی که در این سالها به آن توجه داشت، نتیجه‌ای نگرفت و متاسفانه امروز مردم ما به شدت در حوزه اقتصادی و معیشتی دچار مشکل و شاهد فساد و تبعیض‌هایی هستند که برای آنها حقیقتا تلخ، غیر قابل تحمل و باور است.

,

وی تاکید کرد: اما علی رغم این همه گلایه بازهم مردم در بحث انقلاب، نظام، ولایت، مسیری که شهدا برای آن جانفشانی کردند، راه و رسم شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حاضر هستند تمام وجود خود را بدهند اما حاضر نیستند از مسیر انقلاب، شهدا، امام و مقام معظم رهبری دست برداشته و به آنها پشت کنند. 

,

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با وجود تمام گلایه ها اما حضور موثر و پررنگ در انتخابات خواهند داشت، بیان کرد: ان شاءالله مردم به فردی که از همه جهات تفکر، روحیه و منش به تفکر مقام معظم رهبری از نظر عمل نزدیک است، فردی که اهل مبارزه با فساد، تلاش شبانه روزی برای رفع عقب ماندگی ها، حاضر در صحنه‌های سخت و ... است رای خواهند داد.

,

حجت الاسلام نصیرایی گفت: فردی باید مدیریت کشور را برعهده بگیرد که اهل تلاش شبانه روزی باشد نمیتوان مشکلات این کشور را نشسته در کاخ برطرف کرد.متاسفانه رئیس جمهور فعلی این مملکت یک سال است در کاخ خود نشسته و به زور بیرون می آید و میخواهد مشکلات کشور را برطرف کند.

,

وی افزود: کسی باید رئیس جمهور شود که به وعده های خود عمل کند. همین آقایی که امروز رئیس جمهور است گفت مشکلات کشور را ۱۰۰ روزه حل خواهم کرد اما در حال حاضر هشت سال شده که مشکلاتی را که آقایان می‌خواستند صد روزه حل کنند نه تنها حل نکرده بلکه به نحوی بدتر از روز قبل شده است.

,

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم برای انتخاب اصلح باید به گذشته افراد توجه کنند. عملکرد آنها را در نظر بگیرند. به برنامه هایی که دارند توجه کنند. رفتار، منش، مبانی، شجاعت، ساده زیستی و در مجموع فردی که نزدیک ترین فرد به مقام معظم رهبری است را انتخاب کنند.

,

حجت الاسلام نصیرایی عنوان کرد: دوره اینکه یک نفر بیاید و تمام کشور را زیر و رو کند، گذشته است. امروز باید به برنامه افراد و اینکه این فرد توانایی جلوبردن این برنامه را دارد توجه کرد. ما نیاز به تحول اساسی، برنامه دقیق و شدنی در نوع و روش حکمرانی در حوزه اقتصاد، معیشت، مسکن، اشتغال، ازدواج جوانان و مدیریت جامعه نیاز داریم. 

,

وی تصریح کرد: باید به فردی رای داد که در برنامه کاری خودش نشان دهد مرد تحول است. فردی که بتواند از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند. تنها ارتباط داشتن با چند نفر که همفکر و هم طیف رئیس جمهور هستند نمیتوان کاری انجام داد. رئیس جمهور باید از تمام طیف ها، گروه ها و هر فردی که حرفی برای گفتن داشت به راحتی بتواند کار کند و تمام مجموعه ها بتوانند دور وی جمع شده و رئیس جمهور قدرت داشته باشد از توان ظرفیت ها بهره بگیرد. 

,

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: ان شاءالله مردم تمام این خصوصیات را کنار هم بگذارند و به فرد اصلح رأی دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه