اخبار داغ

ابتکار جوان سرپلذهابی در طراحی و ساخت مینی تراکتور+ تصاویر

ابتکار جوان سرپلذهابی در طراحی و ساخت مینی تراکتور+ تصاویر
جوان سرپلذهابی در طراحی و ساخت مینی تراکتور ابتکار به خرج داده و کار کشاورزان و باغداران را راحت تر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین عزیزی، جوان خوش فکر سرپلذهابی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: پس از مشاهده کار با دستگاه تیلر در مزارع و باغات کشاورزی به فکر ساخت دستگاهی که کار کردن با آن آسانتر و راحت تر باشد افتادم و پس از تهیه طراحی اولی توانستم یک نمونه از این مینی تراکتور را بسازم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر, مرصادنیوز,

وی افزود: این مینی تراکتور باغی چند کار کشاورزی را انجام می دهد دارای اتصال سه نقطه و بالابر هیدرولیکی می باشد و قابلیت حمل همزمان چند دستگاه دنباله بند را دارد.

,

این مخترع جوان تصریح کرد: کار با این دستگاه بسیار آسان  است و پیچیدگی های دستگاه تیلر را ندارد همچنین کار با این دستگاه برای کاربر راحت است و خسته کنندگی دستگاه تیلر را ندارد.

,

عزیزی خاطرنشان کرد: قیمت تمام شده برای ساخت این دستگاه ۳۵۰ میلیون ریال بوده که در مدت یکماه ساخته شده که منابع اعتباری آن از طریق سرمایه گذار شخصی تامین شده است.

,

وی در پایان افزود: مینی تراکتور ساخته شده قابلیت های بسیاری دارد بطوریکه آنرا از نمونه های مشابه خود متمایز کرده است که انتظار دارم مسیولین مربوطه از این طرح حمایت کرده و کمک کنند که بتوانم آنرا به تولید انبوه برسانم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه