اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی:

اطمینان بخشی رعایت پروتکل های بهداشتی برای حضور در انتخابات انجام شود

اطمینان بخشی رعایت پروتکل های بهداشتی برای حضور در انتخابات انجام شود
حجت الاسلام حمیدی گفت: اطمینان دادن به مردم از نظر بهداشتی جهت حضور پای صندوق های اخذ برای انتخابات مهم است که باید اطلاع رسانی انجام واقدامات تشریح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل زا خاورستان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی صبح امروز در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی، اظهار کرد: مهمترین بحث در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی است که باید مورد نظر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اثر انگشت ممنوع شده و اطلاع رسانی شده هر فرد خودکار شخصی به همراه داشته باشد.

,

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: اطمینان دادن به مردم از نظر بهداشتی جهت حضور پای صندوق های اخذ برای انتخابات مهم است که باید اطلاع رسانی انجام واقدامات تشریح شود.

,

حجت الاسلام حمیدی عنوان کرد: فضای شهر نیز باید به گونه ای باشد که دعوت به حضور و اطمینان بخشی بهداشتی به صورت نصب بنر در سطح شهر انجام شود.

,

وی با بیان اینکه به جرایم تخلفات بهداشتی در کنار  تخلفات انتخاباتی رسیدگی میشود، گفت: به گزارشات ناظران بهداشتی ترتیب اثر داده می شود.

,

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی افزود: زیرساختهای مخابراتی و برق تقویت و نقایص برطرف شود که اخلالی در روند انتخابات نداشته باشیم.

,

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: عملکرد ستادهای انتخاباتی همیشه رصد شود و اگر تخلفی بود تذکر و رسیدگی شود.

,

وی در مورد کمبود مرغ در بازار طی روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: ظاهرا این مسیله کشوری و به دلیل کاهش جوجه ریزی بوده است. در خراسان جنوبی نیز درخواست شده تا زمانیکه نیاز مرغ استان برطرف نشود ارسال گوشت مرغ به استانهای دیگر نداشته باشیم.

,

از اقداماتی که موجب کاهش شور و نشاط انتخاباتی است،پرهیز شود

, از اقداماتی که موجب کاهش شور و نشاط انتخاباتی است،پرهیز شود,

حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی نیز در این جلسه با بیان اینکه انتخابات حق و تکلیف است، اظهار کرد: بر همه لازم است برای ایجاد شور و شعف انتخاباتی اقدام کنند.

,

وی افزود: از مسیولان درخواست می شود اقداماتی انجام ندهند که باعث نارضایتی مردم و کاهش شور و شعف انتخاباتی شود.

,

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: ان شاءالله در خراسان جنوبی همانند همیشه شاهد مشارکت حداکثری انتخابات که باعث خوشنودی است خواهیم بود.

,

حجت الاسلام وحدانی نیا عنوان کرد: حضور در انتخابات حق و تکلیف است و به منظور حفظ آرمانهای شهدا و امام راحل (ره) حضور در انتخابات مهم است.

,

سعید برقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بیرجند نیز در این جلسه، اظهار کرد: بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ در بخش مرکزی شهرستان بیرجند در ۱۶۱ روستای بالای ۲۰ خانوار انتخابات شورای اسلامی برگزار میشود.

,

وی افرود: از این تعداد روستا چهار روستا بیش از ۱۵۰۰ نفر جمعیت دارد و اعضای شورای این تعداد روستاها پنج نفره است.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بیرجند بیان کرد: از ۱۶۱ روستای بالای ۲۰ خانوار بخش مرکزی در هشت روستا انتخابات شورای اسلامی برگزار نمیشود.

,

برقی عنوان کرد: هر داوطلب شورای شهر میتواند دو ستاد (خواهران و برادران) در دو نقطه شهرداری بیرجند داشته باشد. ستاد تبلیغات ریاست جمهوری نیز به همین نحو است. 

,

وی با بیان اینکه تمامی برنامه های تبلیغاتی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد، اظهار کرد: هر گونه تجمع، سخنرانی و مناظره در فضای بسته ممنوع و بهتر است برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز باشد. برگزاری مناظره در برنامه های صدا و سیما مجاز است‌.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بیرجند گفت: جلسات توجیهی و آموزشی برای اعضای شعب برگزار شده است‌. در شهرستان بیرجند ۲۳۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در هر شعبه یک ناظر بهداشتی در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه