اخبار داغ

مردم دولت مردمی می‌خواهند که برای مردم کار کند/ رفع نا امیدی بین مردم؛ با تشکیل دولت قوی

مردم دولت مردمی می‌خواهند که برای مردم کار کند/ رفع نا امیدی بین مردم؛ با تشکیل دولت قوی
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: دولت قوی و مردمی می‌تواند در رفع و جبران ناامیدی‌ها بین مردم در حکومت اسلامی نقش مستقیم ایفا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سید احمد موسوی رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن انتخابات  اظهار کرد :‌ رسانه‌ها بیشترین تاثیر را برای حضور حداکثری در انتخابات 1400 دارند.

وی تصریح کرد:  رسانه‌ها با ایجاد شور انتخاباتی بین مردم و ایجاد انگیزه بین گروه‌های مختلف، زمینه این شور انتخاباتی را فراهم کنند.
 
موسوی بیان داشت:  مساله انتخابات از رایج‌ترین،‌ شرعی‌ترین و موجه‌ترین راه در حکومت است.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه ستاد آیت االه رئیسی برای برگزاری انتخابات 1400 همه تلاش خود را به کار گرفته است تصریح کرد: این ستاد برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به‌دنبال ارائه برنامه‌هایی با هدف ایجاد تغییر در بخش‌های مختلف است.
 
وی خاطر نشان کرد: آسیب های اجتماعی در جامعه به وفور دیده می شود و لازم است با ایجاد رونق اجتماعی و رسیدن به پایداری اقتصادی و اجتماعی ، آسیب ها را کاهش داد.
 
موسوی با تاکید بر اینکه لازم است دولتی قوی روی کار آید بیان داشت:‌ دولت قوی و مردمی می تواند در رفع و جبران ناامیدی‌ها بین مردم در حکومت اسلامی نقش مستقیم ایفا کند.
 
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۸ ستاد در استان برای حمایت از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تشکیل شده است گفت: همه ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی زیرمجموعه شورای هماهنگی ستادهای مردمی این نامزد انتخاتی است.
 
موسوی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است اظهار کرد:  حضور پُرشور، گسترده و حداکثری قشرهای مختلف در انتخابات ۱۴۰۰ قدرت ایران در سطح بین‌المللی افزایش می‌دهد.
 
موسوی خاطر نشان کرد:‌ حضور مردم در ۲۸ خردادماه سال‌جاری پشتیبانی از نظام دینی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم با رای دادن و انتخاب درست سرنوشت خود را در آینده رقم می زنند گفت: رای ندادن یک اعتراض خاموش است .

موسوی در پایان افزود: هرجا مردم حرکت کردند و در صحنه حضور داشتند مشکلات هم حل کردند و قطعا در این انتخابات نیز مشارکت بالایی خواهند داشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه