اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

تفکر و روحیه جهادی عامل پویایی و موفقیت نظام/ حضور در انتخابات، ادای دین به انقلاب است

تفکر و روحیه جهادی عامل پویایی و موفقیت نظام/ حضور در انتخابات، ادای دین به انقلاب است
امیری گفت: تفکر و روحیه جهادی سبب موفقیت و حرکت رو به جلو می‌شود و همه به‌عنوان سرباز ولایت با حضور در انتخابات، ادای دین به انقلاب خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: سرنوشت هر ملت به دست خودشان است و خودمان باید انتخاب کنیم که چه کسی در انتخابات با اکثریت آرای مردم انتخاب شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، در حوزه نظامی پیشرفت های زیادی داشتیم و در مانورهایی که برگزار می شود، پیشرفت در این حوزه به نمایش گذاشته می شود.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: در مقابل تفکر لیبرالی، تفکر انقلابی وجود دارد و جوانان زیادی در حوزه علمی و نظامی با توجه به توانمندی و با انگیزه الهی مشغول به خدمت هستند که این نشات گرفته از تفکر عاشورایی است و به عشق خدمت به مردم و روحیه شهادت‌طلبی تلاش می کنند.

,

امیری با بیان اینکه تفکر و روحیه جهادی سبب موفقیت و حرکت رو به جلو می شود، گفت: امروز ما به دنبال تفکر جهادی و انقلابی هستیم که این مهم با تاسی از فرهنگ عاشورا امکان پذیر است.

,

وی بیان کرد: تفکر لیبرالی مشکلات زیادی مانند بیکاری، معیشت و اقتصاد را ایجاد کرد که باید تلاش کنیم فردی در انتخابات پیروز شود که بتواند با استفاده از ظرفیت های داخلی و با تفکر انقلابی برای حل مشکلات اقدام کند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات ابتدا رای به اسلام و نظام است، خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات ابتدا رای به نظام است و سپس رای به فردی است که در این دوره منتخب می شود.

,

امیری با تاکید بر بصیرت افزایی اظهار داشت: امروز با دو فضای حقیقی و مجازی روبرو هستیم و در فضای مجازی هر کسی هر آنچه می خواهد می گوید و کنترل این فضا با مشکل همراه است که لازم است مدیریت شود و سواد رسانه ای در این راستا بالا برده شود و این با بالابردن سواد رسانه ای با بصیرت افزایی امکان پذیر است.

,

وی با اشاره به تلاش دشمن در فضای مجازی گفت: در این ایام شیاطین در این فضا برای تخریب انتخاب اصلح ورود پیدا می کنند که باید بصیرت داشته باشیم و توطئه های دشمنان خنثی شود.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، هدف اصلی حرکت سرخ حسینی بود و امروز باید با انتخاب اصلح در این مسیر حرکت کنیم چرا که اگر تفکر حسینی حاکم شود زمان و مکان برایمان مهم نیست و هرآنچه رهبری تصمیم بگیرد باید ادای دین کنیم و شرکت در انتخابات ادامه همان تکلیف حسینی است.

,

امیری بیان کرد: همه ما به عنوان سرباز ولایت با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح دین خود را به انقلاب ادا می‌کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه