اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۱۴۲ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی دارای خرابی شدید هستند/ انعقاد تفاهم نامه ۵۷۸ میلیاردی در استان

۱۴۲ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی دارای خرابی شدید هستند/ انعقاد تفاهم نامه ۵۷۸ میلیاردی در استان
داریوش امانی گفت: طی بازدیدهای انجام گرفته، دیده شد که ۱۴۲ کیلومتر از راه های اصلی استان خراسان شمالی دارای خرابی شدید هستند که ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت مورد نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی، پیش از ظهر امروز در  شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به بازدیدهایی که از سطح استان و جاده های مواصلاتی استان خراسان شمالی انجام شده ، اظهار داشت: براساس این بازدیدها، طی چند سال اخیر اقدامات مطلوبی انجام شده و امید است که این اقدامات به صورت ادامه دار باشد.

وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات سال گذشته خراسان شمالی ۱۷۰ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: این در حالی است که براساس تفاهم نامه ای که امروز در خراسان شمالی  به امضا رسید، ارزش این تفاهم نامه بزرگ مقیاس ۵۷۸ میلیارد تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: نکته قابل توجه این است که به دنبال امضا تفاهم نامه در خراسان شمالی، ۶۰ درصد از طریق اعتبارات ملی و ۴۰ درصد از اعتبارات استانی محقق خواهد شد.

امانی خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای انجام گرفته، دیده شد که ۱۴۲ کیلومتر از راه های اصلی استان خراسان شمالی دارای خرابی شدید هستند که ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت مورد نیاز است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در موضوع راه های روستایی اعتبار خوبی در مجلس مصوب شد، گفت:  متأسفانه این اعتبار به‌صورت استانی تصویب شد و هیچ سرفصلی برای این بحث دیده نشد که بنا بود از این اعتبار حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طلب پیمانکاران باشد که استانی شدن این موضوع مشکل ساز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: در رابطه با موضوع تامین قیر دستگاه های اجرایی، تلاش بر این بود که این سهمیه تامین شود، اما بعد از برگزاری مکرر جلسات تاکنون تنها یک قرارداد با یک شرکت بسته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه