اخبار داغ

با رشد ۸ هزار واحدی شاخص رخ داد؛

سبزپوشی بورس پیش از آغاز تعطیلات/ افزایش تعداد نمادهای مثبت در تالار شیشه‌ای

سبزپوشی بورس پیش از آغاز تعطیلات/ افزایش تعداد نمادهای مثبت در تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس در آخرین روز کاری و قبل از آغاز تعطیلات چند روزه پیش‌رو با رشد ۸۱۹۰ واحدی سبزپوش شد و در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۸ هزار واحد قرار گرفت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز چهارشنبه و در آخرین روز کاری هفته مثبت و سبزپوش شد. معاملات روز جاری گرایش افزایش عرضه در اکثر گروه‌ها آغاز بکار کرد، اما نبض مثبت و افزایش تقاضا بخصوص در نمادهای شاخص شاز در بازار مشهود بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص بورس به عنوان نماگر بازار در نیمه نخست معاملات با رشد بیش از ۵ هزار واحدی همراه بود اما پس از آغازی مثبت، فشار فروش مانع رشد بیشتر شاخص شد و در پایان افزایش ۸۱۹۰ واحد را برای امروز ثبت کرد. شاخص هم وزن هم مانند سایر شاخص‌ها مثبت بود که نشان از توجه سرمایه گذاران به نمادهای کوچک دارد.

,

فضای بازار بازار سهام تا حدودی بهبود یافته بود و تعداد نمادهای مثبت در نقشه بازار نسبت به روزهای گذشته افزایش داشت و به نوعی در آخرین روزکاری پیش از تعطیلات شاهد برتری تقاضا بر عرضه بودیم.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۷۹۴ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۷ میلیارد و ۳۴۶ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۷۹۴ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۷ میلیارد و ۳۴۶ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از ۷۰۱۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود حدود ۴۴۲۵ میلیار تومان بود که بالاترین رقم در سال در سال ۱۴۰۰ است.

,
حقیقی‌ها امروز با تغییر مالکیت سهام به حقوقی بیش از ۸۶ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.
,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۸۱۹۰ واحد رشد در پایان معاملات در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۸ هزار و ۶۶۵ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم مثبت بود و با ۶۶۰ واحد رشد به ۳۸۲ هزار و ۳۶ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۸۱۹۰ واحد رشد در پایان معاملات در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۸ هزار و ۶۶۵ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم مثبت بود و با ۶۶۰ واحد رشد به ۳۸۲ هزار و ۳۶ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۵ میلیارد و ۸۵۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۵۷۸ هزار معامله و به ارزش ۴۸۳۴ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تهران، سرمایه‌گذاری‌غدیر، ایران‌ خودرو و ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بیشترین نقش را داشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۵ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۶۹۳ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۵ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۶۹۳ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۴۹۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در با انجام ۲۱۵ هزار معامله و به ارزش ۲۱۸۱ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای پلیمر آریا ساسول، مدیریت انرژی امید تابان هور، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر مثبت و در مقابل نمادهای ویتانا، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و پتروشیمی مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتتند.

,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه