اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

هر رای خط بطلانی بر نقشه های دشمنان است

هر رای خط بطلانی بر نقشه های دشمنان است
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه کاندیداها باید برنامه های خود را دقیق اعلام کنند، گفت: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، تمام نقشه ها و برنامه های دشمنان را از بین خواهد برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر حبیبیان در گفتگو با خبرنگار  قم فردا با اشاره به شاخصه های نماینده اصلح، اظهار داشت: شاخص های نماینده اصلح در بیانات بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب وجود دارد و بصورت کاملا شفاف و روشن و برجسته به این شاخصه ها اشاره کرده اند.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر خود در سال جاری به برخی شاخصه های رئیس جمهور اشاره کرده اند که برخی از آن شاخص ها برای انتخاب مناسب  می توان به با کفایت و با ایمان بودن فرد، عدالت‌خواه و ضد فساد،  دارای عملکرد انقلابی و جهادی،  معتقد به توانمندی‌های داخلی و  معتقد به جوانان اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بحث ایمان به ولایت، گفت: همان طوری که در وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی در خصوص ولایت مطرح شد نماینده و کاندیدای انتخابات هم باید به ولایت ایمان داشته باشد.

,

حبیبیان با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت:  بدون تردید حضور حماسی ملت در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آگاهانه و توأم با بصیرت آن ها، موجب افزایش ضریب امنیت و اقتدار کشور در دنیا و رشد و شکوفایی در ابعاد مختلف می گردد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه