اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

بزرگترین رزمایشی که در پیش رو داریم انتخابات است

بزرگترین رزمایشی که در پیش رو داریم انتخابات است
بهمن ریحانی گفت: امروز بزرگترین رزمایشی که در پیش رو داریم انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در مراسم توزیع بسته های معیشتی که توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در محل سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد ضمن تسلیت ایام رحلت امام(ره)، اظهار داشت: امام(ره) عزت، سربلندی و خودباوری را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: پس از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر طرح مواسات و کمک‌های مومنانه در ایام شروع کرونا فضای زیبایی در ایران اسلامی شکل گرفت.

 ریحانی خاطر نشان کرد: این فضا شبیه همان فضای پشتیبانی از دفاع مقدس است که در این روزها نمای زیباتری به خود گرفته است.

وی بیان داشت: همه ملت ایران در این کار خیر از هم سبقت گرفتند و چهره ایران به خصوص چهره استان کرمانشاه که مقام معظم رهبری در وصف آن فرمود چهره زیبای ایران اسلامی، را زیباتر به رخ همه دشمنان و بدخواهان کشیدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: در قرارگاه امام حسن(ع) کرمانشاه، سپاه، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پس از فرامین مقام معظم رهبری بیش از ۳۲۰ هزار بسته معیشتی، ۲۷۰ هزار بسته دارویی و لوازم بهداشتی و بسته های آموزشی را توزیع کردیم.

وی اظهار داشت: همچنین ۵۴۰ سری جهیزیه را در این ایام کرونا که مردم دچار مشکلات اقتصادی بودند به زوج‌های جوان اهدا کردیم.

 ریحانی افزود: آزادسازی ۴۶۰ زندانی غیر عمد با کمک خیران و مردمی که در طرح مواسات شرکت کردند از دیگر برنامه‌ها در این ایام بود.

وی بیان داشت: توزیع میلیون ها بسته قرص نان، طبخ غذا در این ایام شکل گرفت که به حمد خدا ادامه خواهد داشت و در دهه کرامت نیز بحث جهیزیه برای نیازمندان و ساخت خانه‌های مددجویان بهزیستی را خواهیم داشت.

 ریحانی خاطر نشان کرد: امروز بزرگترین رزمایشی که در پیش رو داریم انتخابات است، همه دشمنان قسم خورده این انقلاب و دشمنانی که در شهادت شهید سردار سلیمانی دست داشتند متفق شده اند تا مردم پای صندوق رای حضور نداشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: مردم ما با تمام احترامی که برای شهدای گرانقدر قائل هستند در انتخابات شرکت خواهند کرد و با عزت و سربلندی چهره زیبای دیگری را به رخ دشمنان خواهند کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه