اخبار داغ

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

مشارکت حداکثری باعث اقتدار و بالندگی کشور می‌شود

مشارکت حداکثری باعث اقتدار و بالندگی کشور می‌شود
سردار سنایی راد با بیان اینکه مشارکت حداکثری باعث اقتدار و بالندگی کشور می‌شود، گفت: معیارهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کنونی مطرح‌شده است؛ این شاخص‌ها به معنای این است که ما جهت را گم نکنیم و شخصی را در رأس قوه مجریه قرار دهیم که کفایت مدیریتی لازم را برای حرکت روبه‌جلو کشور داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در نشست بصیرتی ظهر امروز در جمع مردم رشتخوار، با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو در کشور، گفت: در انتخابات امسال قرار است به اولین دولت بعد از بیانیه گام دوم انقلاب برسیم و آن تحول بر اساس دین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید امروز میدان‌های مختلف در کشور به نسل جدید سپرده شود، اذعان داشت: در دولت جدید انشالله، مدیریت حاکم بر کشور باید طوری برنامه‌ریزی شود، که به نسل‌های جوان منتقل شود.

, .,

سنایی راد در ادامه با اشاره به اینکه امروز انتخابات در شرایط برگزار می‌شود، که مردم مشکلات زیادی دارند، تصریح کرد: به دلیل نارضایتی به وجود آمده در بین مردم از مشکلات اقتصادی موجود در کشور، ضدانقلاب امروز تمام تلاش و تشویق خود را برای عدم مشارکت مردم در انتخابات انجام می‌دهد، مردم ما امروز باید با حضور درصحنه فرصت تغییر را در کشور ایجاد و دشمن را از تلاش خود ناامید کنند.

, .,

وی با تأکید بر اینکه دشمن امروز تمام توان خود را برای کاهش مشارکت گذاشته اما انتخابات را نمی‌توانند زیر سؤال ببرد، یادآور شد: باوجود شرایط موجود قطعاً میزان مشارکت مؤثر است، و مشارکت حداکثری اقتدار و بالندگی برای کشور به بار خواهد آورد.

, .,

سردار سنایی راد در بخشی دیگری از سخنان خود به تأکید بر تلاش دشمنان برای جلوگیری از دست رفتن باشگاه‌های انحصاری علمی دنیا و درخطر دیدن خود در جهان، تصریح کرد: جرم من و شما در دنیای زورگویان این است که دستورات آن‌ها را عمل‌نکرده‌ایم و راه خودکفایی و پیشرفت و از زیر سلطه درآمدن را در پیش گرفتیم، امروز باشگاه‌های علمی که در انحصار آن‌ها بوده و از کنار آن نان درمیاوردند و زورگویی می‌کردند، درخطر است.

, .,

وی افزود: امروز اگر به دنبال تغییر و رفع مشکلات موجود در کشور هستید باید رأی بدهیم، مقام معظم رهبری امروز بر اساس همین مسائل است که معیار تعیین کردند، این معیارها با توجه به شرایط کنونی مطرح‌شده است، شاخص‌ها به معنای این است که ما جهت را گم نکنیم، و شخصی را در رأس قوه مجریه قرار دهیم که کفایت مدیریتی، لازم را برای خرکت روبه‌جلو کشور، نظام و انقلاب داشته باشد.

, .,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در تکمیل این مطلب، خاطرنشان کرد: جایی که مدیریت درست بوده درخشیدیم و جایی که مدیریت به‌خوبی دنبال نشد و نادرست بوده موفقیتی نداشتیم، امروز صنعت موشکی ما باوجود تحریم به این حد از پیشرفت رسیده و صنعت خودرو در اوضاع نابسامان به سر می‌برد.

, .,

وی با اشاره به خصوصیات رئیس‌جمهور منتخب، عنوان کرد: فرد اصلح باید باایمان باشد به‌طوری‌که بتوان به او اعتماد کرد، جوانان را باور داشته باشد، خودباوری در مقابل دشمن داشته باشد، یعنی دشمن را بزرگ و رئیس ده نداند.

, .,

انتهای پیام/

, /]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه