اخبار داغ

در اقدامی جهادی؛‌

۱۳۰۰ روستانشین از آب سالم بهره مند شدند/ اینجا همدلی غوغا می‌کند

۱۳۰۰ روستانشین از آب سالم بهره مند شدند/ اینجا همدلی غوغا می‌کند
هزار و سیصد روستانشین جنوب سیستان و بلوچستان در اقدامی جهادی و با همت و همدلی عمومی از آب سالم بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شجاعی، فرماندار دلگان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی مجتمع شمس آباد چهار شورک بخش جلگه چاه هاشم اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و امروز با افتتاح آن اهالی پنج روستا با بیش از ۲۰۰ خانوار از نعمت آب سالم برخوردار شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

 

,

وی با بیان این که این منطقه از مناطق محروم دلگان است، افزود: در گذشته مردم مجبور بودند مسیر طولانی را طی کنند تا آب را به روستا برسانند، اما در اقدامی جهادی آبرسانی به این روستاها در دستور کار قرار گرفت، در این راستا حدود چهار کیلومتر لوله با همکاری خیران، فرمانداری، اداره آبفا استفاده شد، شبکه برق نیز به همت اداره برق تامین و حفر چاه و اجرا توسط آب و فاضلاب صورت گرفت.

,

 

,

شجاعی با بیان این که با توجه به افتتاح این پروژه آب بسیار شیرینی در اختیار هزار و سیصد روستایی دلگان گرفت، اظهار کرد: این پروژه در حالی افتتاح شد که دمای هوا در دلگان نزدیک به ۵۰ درجه بود.

,

 

,

, ,

 

,

وی با اشاره به این که چندین پروژه آبرسانی در دلگان در دست اجراست، اذعان کرد: طی هفته های آینده پروژه بزرگ آب چاه خدابخش دلگان نیز با کمک اداره آب و فاضلاب، فرمانداری، خیران و دهیاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

 

,

این مقام مسئول اضافه کرد: دلگان از منابع آبی خوبی برخوردار بوده اما شبکه آن فرسوده و برخی نقاط فاقد شبکه است که این امید را داریم تا پایان ۱۴۰۰ میزان بهره مندی مردم این شهرستان از آب شرب بهداشتی به بالای ۸۵ درصد برسد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: انشعابات غیرمجاز و استفاده خارج از حیطه آب شرب در بخش کشاورزی از جمله کنترل مشکلاتی است که در منطقه وجود دارد و با اقدام هایی که در دستور کار است، به زودی رفع می شود.

,

 

,

با بیان این که این پروژه آبی با همت و همدلی عمومی به بهره برداری رسید، گفت: در واقع اگر منتظر اعتبارات می ماندیم، باید یکسال دیگر صبر می کردیم اما با اقدامی جهادی و بر عهده گرفتن هر گوشه کار توسط یکی از دستگاه ها و خیران، این پروژه ظرف سه ماه تکمیل و افتتاح شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه