اخبار داغ

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)؛

پیکر شهید مجید جزایری پس از 37 سال به آغوش خانواده برمی گردد/ شاهین شهر میزبان فرزند خود+ عکس

پیکر شهید مجید جزایری پس از 37 سال به آغوش خانواده برمی گردد/ شاهین شهر میزبان فرزند خود+ عکس
رئیس اداره بنیاد شهید شاهین شهر و میمه از تفحص و شناسایی پیکر مطهر شهید مجید جزایری فارسانی خبر داد و گفت: پیکر شهید والامقام مجید جزایری روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شاهین شهر تشییع و به خاک سپرده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس طاهریان در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ از تفحص و شناسایی پیکر شهید مجید جزایری فارسانی خبر داد و اظهار کرد: پیکر شهید مفقودالاثر مجید جزایری فارسانی که سال 63 در عملیات بدر به شهادت رسیده بود پس از 36 سال به تازگی در منطقه عملیاتی جزیره مجنون کشف و شناسایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس بنیاد شهید شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه پیکر این شهید به تازگی تفحص شده و پس از انجام آزمایش دی ان ای شناسایی شده است خاطرنشان کرد: شهید مجید جزایری فارسانی دانش آموز رشته برق هنرستان سال 63 و در سن 17 سالگی به شهادت رسید با پیگیری های پدر و مادرش که آن زمان در قید حیات بودند در گلزار شهدای بهشت معصومه شاهین شهر سنگ یادبود دارد.

,

طاهریان از تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده مجید جزایری فارسانی در شاهین شهر خبر داد و افزود: مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام ساعت 10 صبح روز یکشنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور مردم انقلابی و شهید پرور شاهین شهر از سه راه فردوسی به سمت مصلی نماز جمعه تشییع و سپس در گلزار شهدای بهشت معصومه این شهر تدفین و به خاک سپرده می شود.

,

, ,

وی تاکید کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور پرشور مردم و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

,

یادآور می شود عملیات بدر در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۶۳ به مدت 10 روز در منطقه عملیاتی هورالعظیم بر علیه تجاوز نیروهای رژیم بعث صدام به خاک کشورمان انجام شد.

,

پیکر شهید مجید جزایری به همراه پیکرهای 9 شهید دیگر تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه در تهران تشییع و سپس به استان اصفهان منتقل می‌شوند که یک شهید از کاشان، ۲ شهید مبارکه، یک شهید شاهین شهر و میمه، ۲ شهید اصفهان و یک شهید نجف آباد و سه شهید گمنام هستند که به محض ورود به استان تحویل شهرستان‌های مربوطه داده می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه