اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:

ساخت ایران قوی مستلزم پای کار آوردن همه ظرفیت ها و توانمندی ها است

ساخت ایران قوی مستلزم پای کار آوردن همه ظرفیت ها و توانمندی ها است
محترمی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی تمام مولفه های لازم برای تبدیل شدن به یک قدرت قوی در همه ابعاد دارد،گفت:ساخت ایران قوی مستلزم پای کار آوردن همه ظرفیت ها و توانمندی ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ظهر امروز در نشست هماهنگی رزمایش «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان و معاونین آنها گفت: با توجه به شرایط و حساسیت های مقطع کنونی نیازمند ایجاد یک نهضت امیدآفرینی در سطح جامعه هستیم که در این راستا رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری با مشارکت ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از روز یکشنبه نهم خرداد ماه آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: مجموعه های کمیته امداد و بهزیستی یک ظرفیت بسیار عظیم برای مشارکت در این رزمایش دارد که اگر در کنار شبکه مویرگی گروه های جهادی قرار بگیرند قطعا اقدام بسیار خوبی در راستای امیدآفرینی ایجاد خواهد شد.

,

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: حضور چهره به چهره جهادگران در مناطق محروم و ارائه خدمات به ولی نعمتان همواره در طول این سال ها منشأ خدمات و برکات فراوانی بوده و بسیاری از تهدیدات را رفع کرده و امروز گروه های جهادی در خط مقدم امیدآفرینی هستند.

,

وی بیان کرد: اگر کمیته امداد و بهزیستی بتوانند در طی مدت برگزاری رزمایش با مددجویان و مخاطبین خود ارتباط موثری برقرار کنند قطعا آثار و برکات زیادی خواهد داشت و شاهد ایجاد یک نهضت امیدآفرینی خواهیم بود.

,

محترمی گفت: مبارزه همه جانبه با نا امیدی و ایجاد نشاط انقلابی یکی از سیاست های رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری است و همه توان در این راستا پای کار خواهد آمد.

,

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی تمام مولفه های لازم برای تبدیل شدن به یک قدرت قوی در همه ابعاد دارد،گفت:ساخت ایران قوی مستلزم پای کار آوردن همه ظرفیت ها و توانمندی ها است.

,

وی افزود: هدف از برگزاری رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری تحقق یک جهاد انقلابی برای رسیدن به امیدآفرینی مردم است که باید کار و تلاش شبانه روزی انجام شود و همه ظرفیت ها با هنرمندی و ابتکار پای کار بیاید.

,

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خاطر نشان کرد: گروه های جهادی شتابنده به سمت برداشتن محرومیت و مظلومیت از مناطق کم برخوردار و ارائه خدمات بی منت به مردم حرکت می کنند و هیچ گونه توقفی را نمی پذیرند و لذا انتظار داریم کمیته امداد و مجموعه بهزیستی در رزمایش جهادگران نقش آفرینی کنند تا شاهد یک اتفاق خوب در سطح استان باشیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه