اخبار داغ

استاندار تهران:

افزایش قیمت نان در استان تهران غیرقانونی است

افزایش قیمت نان در استان تهران غیرقانونی است
استاندار تهران با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان در استان تهران غیرقانونی است گفت: در این زمینه تعزیرات ورود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم از کشاورزان با تاکید بر اینکه باید فعالیت دلالان در زمینه گندم محدود شود اظهار داشت: در این راستا فرمانداران می‌توانند مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان را پیگیری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
محسنی بندپی با اشاره به اینکه ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت آبی گندم اختصاص دارد گفت: به ازای هر هکتار ۴.۵ تن برداشت گندم داریم و امسال نرخ خرید تضمینی گندم ۲ برابر شده اما با افزایش عوامل تولید نظیر قیمت کود و سایر عوامل باید شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که ابتکار عمل از دست دلالان و واسطه‌ها که با سوداگری اقدام به خرید گندم می‌کنند، خارج شود.
,
 
,
استاندار تهران در خصوص وضعیت قیمت نان در استان تهران بیان داشت: برای افزایش قیمت نان هیچ تصمیمی گرفته نشده و هرگونه افزایش قیمت نان غیرقانونی است و تعزیرات به سرعت ورود پیدا می‌کند.
,
 
,
وی درباره بازار مرغ نیز عنوان داشت: نرخ مرغ هر کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.
,
 
,
محسنی بندپی با اشاره به اینکه در استان تهران بالغ بر ۴۶ هزار هکتار به کشت گندم اختصاص دارد و ۲۰۵ هزار تن در استان تولید می‌شود بیان داشت: پرداخت به موقع گندم خریداری شده و رصد و رفع مشکلات کشاورزان، در ایجاد انگیزه برای این قشر مؤثر است و کمبود مراکز خرید و اختلاف قیمت در بازار آزاد دلایل عدم رضایت کشاورزان بود که به همین منظور افزایش مراکز خرید گندم را در دستور قرار گرفته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه