اخبار داغ

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی:

دولت روحانی مشکلات اقتصادی مردم را درک نکرد/ تکرار وضع موجود خسارت سنگینی به همراه دارد

دولت روحانی مشکلات اقتصادی مردم را درک نکرد/ تکرار وضع موجود خسارت سنگینی به همراه دارد
روحانی با بیان اینکه دولت مشکلات اقتصادی مردم را درک نکرد، گفت:‌ وقتی رئیس‌جمهوری، وضع مردم را از پشت شیشه ماشین، ارزیابی می‌کرد در حقیقت، مسخره و استهزای مردم بود چرا که برای او اهمیت نداشت که چه اوضاعی به مردم می‌گذرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کرده‌اند به کسانی رای بدهید که انقلابی باشند، سابقه انقلابی داشته باشند، انقلابی مانده باشند و انقلابی عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: این فرمایشات یعنی اینکه افرادی را انتخاب کنید که واقعاً درد مردم را درک کنند، مردمی باشند، همراه با مردم باشند و دردمندان را درک کنند.

,

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه اگر فرد منتخب، انقلابی نباشد نمی‌تواند ثمرات انقلاب و مشکلات مردم را درک کند، تصریح کرد: رئیس‌جمهوری فعلی از آنجایی که انقلابی نبود به طور کلی نتوانست درد مردم را بفهمد و درک کند.

,

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: رئیس‌جمهوری امروز نمی‌داند که گرانی و تورم یعنی چه و درک نمی‌کند که گرانی وحشتناک و افزایش چندین برابری قیمت مایحتاج چه به روز مردم آورده و چگونه ملت ایران را به روز سیاه نشانده است.

,

وی اظهار داشت: یکی از عوامل عدم درک شرایط از سوی رئیس‌جمهوری فعلی، رفتار و فشار اقتصادی به مردم بود که فکر می‌کرد از این طریق بتواند مردم را تسلیم آمریکا کرده و مردم باور کنند که تا آمریکا به ایران برنگردند و با ایران ارتباط نداشته باشد، مشکلات اقتصادی مردم حل نمی‌شود.

,

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه دلیل دیگرش نیز بی‌اطلاعی رئیس‌جمهوری بود، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری فعلی چون انقلابی نبود، درد مردم را هم درک نکرد.

,

وی افزود: وقتی رئیس‌جمهوری، وضع مردم را از پشت شیشه ماشین، ارزیابی می‌کرد در حقیقت، مسخره و استهزای مردم بود چرا که برای او اهمیت نداشت که چه اوضاعی به مردم می‌گذرد.

,

حجت‌الاسلام روحانی تاکید کرد: انسان اگر انقلابی نباشد، غرور و نخوت و کبر و خودپرستی او را فرا گرفته و درد مردم را درک نمی‌کند و اصلاً نمی‌تواند به فکر مردم باشد.

,

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ابراز کرد: نظرات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات برای این بود که دچار چنین دولتی نشویم که واقعا ملت ایران را به روز سیاه نشانده و اقتصاد مملکت را فلج کرده است.

,

وی با بیان اینکه بلایی که امروز بر سر کشور آمد به خاطر این بود که مردم به درستی به رهنمودهای رهبر انقلاب پی نبردند، گفت: در نتیجه، فردی در راس قدرت قرار گرفت که ملت ایران را مستاصل و اقتصاد ایران را فلج کرد و حیثیت و آبروی ملت ایران را با برجام بر باد داد و ما را در دنیا سرشکسته کرد.

,

حجت‌الاسلام روحانی اظهار داشت: امروز اگر ملت ملت ایران می‌خواهند این بلایی که در طول 8 سال بر سر ما آمد، تکرار نشود باید به نظرات و فرمایشات و توصیه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب رجوع کرده و به کسانی رای دهند که سابقه انقلابی داشته، انقلابی مانده و انقلابی عمل کنند.

,

وی تصریح کرد: عملکرد انقلابی نه اینکه فقط شعار «مرگ بر آمریکا» بدهند بلکه واقعا به داد مردم رسیده و مشکلات مردم را حل کرده و درد مردم را درمان کنند.

,

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: اگر یک بار دیگر، افرادی که عنوان اصلاح‌طلب را با خود به یدک می‌کشند به قدرت برسند، شیرازه کشور از هم می‌پاشد و ملت ایران روزهای بدتر از الان را خواهند داشت.

,

وی تصریح کرد: این مساله بسیار مهمی است که اگر توجه نشود، تکرار شرایط کنونی خسارت سنگینی به همراه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه