اخبار داغ

فعال اصلاح طلب مطرح کرد؛

عدم حضور در انتخابات تغییری ایجاد نمی‌کند/ توجه به تولید ملی نقش بسزایی در رفع مشکلات اقتصادی دارد

عدم حضور در انتخابات تغییری ایجاد نمی‌کند/ توجه به تولید ملی نقش بسزایی در رفع مشکلات اقتصادی دارد
عضو اصلاح طلب شورای شهر لنده گفت: با عدم حضور در انتخابات نمی توان احساس کرد که می توانیم تغییری در روند مدیریت کشور ایجاد کنیم لذا باید مشارکت حداکثری داشته باشیم تا بتوانیم تغییر دهنده وضع موجود باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج جرنده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، در خصوص مشارکت مردم در انتخابات گفت: خداوند در آیه ۱۱ سوره رعد می‌فرماید «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» تا مردم خود نخواهند نمی توانند سرنوشت خویش را تغییر دهند"، انتخابات فصل مشترکی است که باید از تمام جریانات و احزاب در جهت تعالی اندیشه ها و تفکرات سیاسی برای رسیدن به ایرانی سریلند استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: بی‌تردید مشارکت بالای مردمی در انتخابات موید نظام اسلامی و اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای آن است که علاوه‌بر تولید قدرت برای کشور، تعیین‌کننده مسیر اداره جامعه برای رسیدن به آینده ای روشن خواهد بود.

,

رئیس شورای اسلامی شهرلنده تصریح کرد: امروز مشکلات و نارسایی های اقتصادی و معیشتی مردم باعث نگرانی ها زیادی شده است که الحق کاملا درست و بجا است که متاسفانه اعمال برخی سیاست های غلط اقتصادی در داخل و برخی تحریم های شکننده از خارج عامل اصلی پیدایش وضوع موجود است.

,

جرنده گفت: با عدم حضور در انتخابات نمی توان احساس کرد که می توانیم تغییری در روند مدیریت کشور ایجاد کنیم لذا باید مشارکت حداکثری داشته باشیم تا بتوانیم تغییر دهنده وضع موجود باشیم.

,

عضو اصلاح طلب شورای شهرلنده گفت: امروز برای برون رفت از اوضاع آشفته اقتصادی باید نیم نگاهی به تولید ملی و داخلی داشته باشیم چرا که تولید ملی مهمترین عامل برای به چرخش درآوردن صنعت، اشتغال، کاهش فشارهای روحی و روانی بر کارگران و کارفرمایان است و این مهم می تواند نقش بسزایی در رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد.

,

وی گفت: در دومین گام رفع مسیر های انسداد شده ناشی از تحریم ها  می تواند کمک بزرگی برای رفع بحران اقتصادی باشد و در کنار توجه به تولید ملی می توان شاهد رشد و جهش اقتصادی باشیم که متاسفانه این دو ظرفیت در کنار هم  راهگشای چالش های بزرگ اقتصادی بوده اما کمتر از آن استفاده شده است.

,

وی تاکیدکرد:وجود موجودی کشور و عدم استفاده از تمام توان دولت در بخش های اقتصادی و ملی در این سال ها می توانست راهگشایی بسیاری از مشکلات باشد ولی متاسفانه این مهم در دولت مغفول مانده  و همین امر عاملی برای افزایش گلایه مندی های عمومی شده است.

,

جرنده گفت: امیدواریم مردم در این انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند و به فرموده مقام معظم رهبری: با هرگرایش و سلیقه ای که هستند برای ایران در پای صندوق های رای حاضر شوند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه