اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران لرستان:

مصرف برق استان از سهمیه ابلاغی فراتر رفت/اخطار قطع برق به ۵ اداره پرمصرف لرستان

مصرف برق استان از سهمیه ابلاغی فراتر رفت/اخطار قطع برق به ۵ اداره پرمصرف لرستان
پازوکی گفت: با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف برق، برای هر استان سهمیه ای در نظر گرفته شده که میزان مصرف برق در لرستان از سهمیه مورد نظر فراتر رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پازوکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به کاهش بارندگی ها و کاهش تولید برق، برای تابستان امسال سهمیه هایی را در نظر گرفتند به طوری که برای استان لرستان ۵۳۰ مگاوات در نظر گرفته شده اما متاسفانه طی روزهای اخیر میزان مصرف از سهمیه استانی فراتر رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: علیرغم کاهش ساعات کار ادارات و توصیه ها در راستای بهینه مصرف کردن، اما مصرف برق افزایش یافت که در این راستا به همه ادارات ابلاغ شده که مصرف برق در ادارات را ۵۰ درصد کاهش دهند و در غیر این صورت اداراتی که مصرف بهینه را در دستور کار قرار ندهند با قطع برق مواجه می شوند.

,

مدیرکل مدیریت بحران لرستان تصریح کرد: تاکنون به پنج اداره استان که مدیریت مصرف را رعایت نکرده اند اخطار قطع برق داده شده و در صورت بی توجهی به اخطار، برق آنها قطع می شود.

,

پازوکی عنوان کرد: همچنین به صنایع بزرگ اعلام شده که با جابه جایی ساعات فعالیت دستگاه ها، در مصرف برق صرفه جویی نمایند و کشاورزان هم استفاده از چاه های آب را مدیریت کنند تا تابستان امسال بدون خاموشی و یا با حداقل خاموشی سپری شود.

,

پازوکی با اشاره به خاموشی های اعمال شده در استان خاطرنشان کرد: خاموشی ها با توجه به میزان مصرف برق و میزان سهیمه اعمال می شود و ممکن است به دلیل مصرف بهینه، خاموشی اعمال نشود ولی در صورت اعمال زمان خاموشی بین ۷۵ دقیقه تا دو ساعت برق قطع می شود.

,

وی با اشاره به برق مورد نیاز مراکز درمانی گفت: تاکید شده که برق در مسیر مراکز درمانی به دلیل شرایط موجود و استفاده اضطراری قطع نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه