اخبار داغ

کارشناس سیاسی مطرح کرد

مدعیان مهندسی انتخابات به دنبال مهندسی افکار عمومی به نفع خود هستند

مدعیان مهندسی انتخابات به دنبال مهندسی افکار عمومی به نفع خود هستند
هادی ابراهیمی ادعای دشمنان در مورد مهندسی انتخابات را یک موضوع سابقه دار دانست و گفت: در هردوره از انتخابات که امکان روی کارآمدن جریان انقلابی وجود دارد، دشمنان این موضوع را مطرح کرده و به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش و یا تلاش برای کاهش مشارکت مردمی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛  حجت الاسلام هادی ابراهیمی کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی صبح امروز ضمن تاکید بر حساس و تاثیر گذار بودن این دوره از انتخابات گفت: به نظر می رسد این دوره از انتخابات به معنای واقعی کلمه یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز برای کشور و انقلاب است وجبهه کفربا تمام ظرفیت  به میدان آمده است تا انقلاب را از مسیر خودش منحرف سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی انتخابات پیش رو را تقابل و رویارویی دو گفتمان انقلاب و غیر انقلابی دانست و افزود: گفتمان غیر انقلابی به دنبال حل مشکلات کشور در سایه تسلیم و گفتگو با استکبار است و گفتمان انقلابی به دنبال استفاده از ظرفیت و توان داخلی و در عین حال تعامل از جانب قدرت با دنیا است.

,

این کارشناسس سیاسی با بیان اینکه حضور و اقتدار آمریکا و اسرائیل در منطقه رو به افول است، تصریح کرد: با توجه به پیروزی های اخیر جبهه اسلام در غزه و یمن و پیروزی مقتدارنه  بشار اسد در سوریه دیگر آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه جایگاهی ندارند و تنها راه حفظ موجودیت خود را در این انتخابات و روی کارآمدن جریان غرب گرا می بینند.

,

ابراهیمی شبه افکنی دشمنان در مورد مهندسی انتخابات را یک موضوع سابقه دار در انتخابات کشور دانست و اذعان کرد: در هردوره از انتخابات که امکان روی کارآمدن جریان انقلابی وجود دارد،  دشمنان این موضوع را مطرح کرده و به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش هستند ودر سال 76 و 92 هم این اتفاق در کشور رخ داد.

,

وی معتقد است: آنها از این طریق  تلاش می کنند کاندید مورد نظر آنها رای بیاورد و یا اگر نتوانند با شبهه افکنی بحث تحریم انتخابات را پیش بکشند و تلاش کنند کاندید انقلابی با حداقل آراء انتخاب شود.

,

این کارشناس سیاسی همچینین تصریح کرد: اگر این ادعای جبهه کفر واقعیت دارد پس این هم تلاش و تبلیغات آنها درفضای مجازی و ستادهای تبلیغاتی و خرج هزینه های گزاف برای کسب آراء نیز نباید انجام بگیرد و لی  واقعیت این چنین نیست.

,

ابراهیمی با اشاره به اینکه باید بداینم و هوشیار باشیم عامل مشکلات امروزکشور انقلاب نیست، بلکه انتخاب است،اظهارکرد: اگر مردم  می خواهند مشکلات کشور حل و تحول اساسی  ایجاد شود باید با حضور فعالانه در پای صندوق های رای موجودیت آمریکا و اسرائیل  را در خاور میانه در هم شکنند و با رویکارآمدن دولت انقلابی معادلات انها را برهم زنند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات عدیده کشور در این 8 سال گذشته و دلسردی مردم باید چهره به چهره و نفر به نفر روشنگری کرد و مهمتراز آنکه به چه کسی رای دهیم حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای حائز اهمییت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه