اخبار داغ

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد:

فضای مجازی میدان جنگ تمام عیار است/خرمشهرها در پیش داریم

فضای مجازی میدان جنگ تمام عیار است/خرمشهرها در پیش داریم
حجت الاسلام محمد علی نکونام گفت: امروز عرصه مجازی همانند میدان جنگ دیروز است و قصه ما همان قصه خرمشهر است که رزمندگان اسلام با دست خالی جنگیدند و خرمشهر را فتح کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛حجت الاسلام محمد علی نکونام امروز در جمع فعالان فضای مجازی بیان کرد: باید تلاش کرد تا انتخابات بخوبی شکل گیرد و حضور حداکثری و انتخاب اصلح را به فضل پرودگار داشته باشیم.

وی افزود: هیچگاه امیدتان را از دست ندهید زیرا که هرگاه و در هر مقطعی اعضای حاکم و گستردگی کار بیگانه ، به هم پیوستگی و سامان داشتن آنها و یک عرصه بسیار گسترده ای که آنها دارند توانست مقداری در ما یاس ایجاد کند که حرکت و نگاهی که باید ایجاد شده باشد نشده است.

نکونام افزود: وظیفه ما این است که جامعه و فضای حاکم بر جامعه را بگونه ای اداره کنیم و بگونه ای پیش ببریم که به صدر برسیم، در واقع آرمان هایی که امام راحل و مقام معظم رهبری برای ما تبیین می کنند و اهدافی را که برای ما پیش رو گذاشته اند،دنبال کنیم و به مقصد برسیم.

وی بیان کرد: نگران نباشیم که عکس آن چیزی که میخواستیم نتیجه گرفتیم زیرا که تکلیف ما همین است، اگر وظیفیمان را بدرستی انجام دهیم نباید نگران باشیم،زمانی باید نگران بود که تولید محتوا نکرده باشیم ، معیار هار را بدرستی تبیین نکرده و جامعه را بدرستی هدایت نکنیم.

وی با اشاره به بهم پیوستگی فضای مجازی در تبیین راه ابراز کرد : ایجاد یگانگی و بهم پیوستگی در بین فعالان فضای مجازی  یکی از راهبردی ترین وظایف آنهاست که می تواند برای عموم جامعه تبیین راه باشد.

نکونام با توصیه به انتشار و تولید محتوا عنوان کرد: تولید محتوا و باز نشر آن و همچنین نشر تولیدات یکدیگر وقتی هدف و مسیر روشن است را متوقف نکنید و وقتی محتوا شکل گرفت وظیفه شما فعالان رسانه ای و مجازی این است که از تولیدات یکدیگر استفاده کنید و نسبت به انتشار آن اقدام کنید.

وی عرصه مجازی هم چون میدان جنگ دانست و بیان کرد: امروز عرصه مجازی همانند میدان جنگ دیروز است و قصه ما همان قصه خرمشهر است که رزمندگان اسلام با دست خالی جنگیدند و خرمشهر را فتح کردند،ممکن است نسبت امکانات بصری و تولید محتوا بعضی فعالان عرصه مجازی و رسانه همچون جبهه فرهنگی انقلاب محدود باشد،شما باید همچون گذشته با دست خالی و بدون امکانات تلاش کنید و هر کس هر امکاناتی دارد را به میدان بیاورد و پشتیبانی کند.

نکونام در پایان زیباترین عمل را در سختی عمل دانست و افزود: معنای کار انقلابی این نیست که چون به شما ایراد می گیرند ، هر جایی می روید شمارا زیر سوال میبرند و کار سخت است باید از فعالیت بایستید، بلکه باید در میدان باشید، کار را دنبال کنید و نگران هیچ چیز نباشید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه