اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

اگر خواهان تغییر وضعیت موجود هستیم باید به صحنه انتخابات بیاییم/ علاج مشکلات کشور در گرو انتخاب دولت انقلابی

اگر خواهان تغییر وضعیت موجود هستیم باید به صحنه انتخابات بیاییم/ علاج مشکلات کشور در گرو انتخاب دولت انقلابی
حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: اگر خواهان تغییر وضعیت موجود هستیم باید به صحنه انتخابات بیاییم زیرا راه علاج مشکلات ما آمدن دولت انقلابی و حزب اللهی است که به توان و ظرفیت درون کشور اعتماد می کند، نگاهش به غرب نیست، از دشمن نمی ترسد، با تکیه برخداوند کشور را اداره کرده و کار آمد است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسینی دیباجی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، پیرامون انتخابات ۲۸خرداد و لازمه حضور حداکثری مردم، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی از ترور و جنگ تحمیلی  تا جنگ فرهنگی و اقتصادی  برنامه ریزی کرده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما،,

وی با بیان اینکه دشمن خیال می کرد با تحریم ایران اسلامی به زانوی در می آید، ادامه داد: جمهوری انقلاب اسلامی هم از همان ابتدا با دست خالی اما با اعتماد خداوند  و نگاه به ظرفیت جوانان و مردمش به جنگ با دشمن رفته و همواره پیروز بوده است .

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: یکی از بزرگترین ظرفیت هایی که در کشور شکل گرفت قرار گاه خاتم الانبیا بود که به دستور مقام معم رهبری برای ارتقاء زیرساخت های کشور تشکیل شد و انصافا خدمات زیادی ارائه کرده است.

,

حسینی دیباجی با بیان اینکه هرجا به توان داخلی اعتماد کردیم پیروز شدیم ، بیان کرد: امریکا به دلیل ذخایر نفت و گاز و معادن فراوان خاورمیانه را رها نمی کند وبه کشورهای منطقه  دست درازی می کند و کشورهایی پیروزند که برای قطع دست ایادی ظلم به پا خواستند و با تکیه بر توان داخلی خود برای پیشرفت کشورشان قدم بر می دارند.

,

مشکل کشور رویکرد و تفکر لیبرالیستی مسئولین است/دشمن دلسوز مردم ما نیست

, مشکل کشور رویکرد و تفکر لیبرالیستی مسئولین است/دشمن دلسوز مردم ما نیست, مشکل کشور رویکرد و تفکر لیبرالیستی مسئولین است/دشمن دلسوز مردم ما نیست,

به گفته وی مشکلات فعلی کشور اقتصاد و معیشت مردم است که ما هم به علم آن(رتبه ۱۵ دنیا)مصلح هستیم وتوان مالی آن را هم برای بهبود آن در دست داریم (در بیانیه گام دوم هم به آن اشاره شده است) پس مشکل کجاست؟ مشکل ما مشکل رویکرد است مسولینی که انتخاب کردیم زیرا با تفکر لیبرالیستی میخواستند کشور را اداره کنند.

,

وی اذعان کرد: متاسفانه مسئولین ما به جای معامله کردن با خدا و به مذاکره با کدخدا روی آوردند  آب و نان ما را با برجام و گره زدند ومردم ورهبری را مجبور به تن دادن به مذاکرات طی هشت سال کردند و نتیجه آن هم هیچ بود.

,

حسینی دیباجی یادآورشد: مقام معظم رهبری هم بارها هشار دادند که باید به توان داخلی اعتماد کرد زیرا دشمن برای منفعت خود مذاکره می خواهد و دلسوز مردم ما نیستند.
دپوی ارزاق اسیس و نهاده های دامی در گمرک کار دولت است

,
,

نماینده ولی فقیه در سپاه سمنان به دپو ارزاق اساسی و موادغذایی و نهاده های دامی در گمرک اشاره کرد و گفت: این دولت و تفکر لیبرالی اش منتظر نرمش غربی ها در وین هستند تا همه آنها را به یکباره آزاد کرده و نرخ ارز را پایین بیاورند  وبه گونه ای القا کنند که این برجام میوه داده است و اگر می خواهید همه چیز ارزان شود  و موفق شود ارزاق و نهاده های دامی در گمرک ربطی به تحریم دارد باید به کاندیدای مورد نظر ما رای دهید و اگر رای ندهیدی دوباره حریم  گرفتاری خواهیم داشت.

,

ترخیص کالاها از گمرک، قضیه بورس و کارخانه ها مدیریت فشل دولتی هاست /۷۰ درصد مشکلات کشور ریشه  در بی عرضگی و فساد مسئولین دارد

, ترخیص کالاها از گمرک، قضیه بورس و کارخانه ها مدیریت فشل دولتی هاست /۷۰ درصد مشکلات کشور ریشه  در بی عرضگی و فساد مسئولین دارد, ترخیص کالاها از گمرک، قضیه بورس و کارخانه ها مدیریت فشل دولتی هاست /۷۰ درصد مشکلات کشور ریشه  در بی عرضگی و فساد مسئولین دارد,

وی متذکرشد: ترخیص کالاها از گمرک خودمان ربطی به تحریم دارد؟ اینها مدیریت خودرا عالی جلوه می دهند ولی آیا اینگونه است؟ امروز۷۰ درصد مشکلات کشور ریشه  در بی عرضگی و فساد مسئولین دارد  ارزاق و نهاده های دامی در گمرک ربطی به تحریم دارد؟ ضربه زدن در بازار بورس ربطی به تحریم دارد؟

,

حسینی دیباجی ادامه داد: دولت لیبرالیسم دلش به حال مردم نمی سوزد؟ مردم را با بورس سرگم کردند تا بانک های ورشکسته خود را سر و سامان بدهند و بدبخیت مردم برایشان مهم نبود. واگذاری کارخانه ها بزرگ به نور چشمی ها،حاتم بخشی از جیب مردم هپکو هفتپه، ظلم  گسترده به کارگران و بیکار کردن آنان و خدارا شکر قوه قضایه این کارخانه ها را احیا کرد، کارگرها را برگرداند  واقعا اینها ربطی به تحریم دارد  یا مدیریت فشل دولتی ها؟

,

مذاکره با غرب نیاز است یا مذاکره با نخبگان  کشور؟

, مذاکره با غرب نیاز است یا مذاکره با نخبگان  کشور؟, مذاکره با غرب نیاز است یا مذاکره با نخبگان  کشور؟,

وی با بیان اینکه مذاکره با غرب نیاز است یا مذاکره با نخبگان  کشور؟،  گفت:  از بین بردن ۱۸ میلیارد دلار و ۶۰ تن طلا  در یک ماه واردات گسترده و حمایت نکردن از تولید و بخش های صنعت و کشاورزی، و و به آشوب کشاندن مردم در مسئله بنزین  آیا اینها ربطی به تحریم دارد ؟ حل مشکل با نگاه به درون  میسر است

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمن با برجام ۲ و ۳ می خواست ما را خلع سلاح کنند، بیان کرد: در انتخابات باید سرباز ولایت را انتخاب کنیم تا ما را اسیرو معطل دشمن نکند و مشکلات خود را به گردن شورای نگهبان نیندازند .

,

تفکر غربی و لیبرالیستی یعنی دولت ناکارآمد

, تفکر غربی و لیبرالیستی یعنی دولت ناکارآمد, تفکر غربی و لیبرالیستی یعنی دولت ناکارآمد,

وی اذعان کرد: اگر خواهان تغییر دولت و وضعیت گرفتاری هستیم  باید در صحنه بیاییم، رای بدهیم  تا با مشارکت بالا و انتخاب اصلح دولت انقلابی و حزب اللهی  روی کار بیاید. تفکر غربی و لیبرالیستی یعنی دولت ناکارآمد هشت سال اخیر که تنها استاندارآن جابجا می شوند .

,

حسینی دیباجی تاکید کرد: راه علاج  مشکلات ما آمدن دولت انقلابی و حزب اللهی است که به توان  وظرفیت درون کشور اعتماد می کند، نگاهش به غرب نیست، از دشمن نمی ترسد، با تکیه برخداوند کشور را اداره کرده و کار آمد است .

,

قشر خاکستری جامعه باید برای انتخاب اصلح به میدان بیاید

, قشر خاکستری جامعه باید برای انتخاب اصلح به میدان بیاید, قشر خاکستری جامعه باید برای انتخاب اصلح به میدان بیاید,

وی با بیان اینکه قشر خاکستری جامعه باید برای انتخاب اصلح به میدان بیاید، افزود: نباید خیال کنیم که الان دولت انقلابی مد نظر ما انتخاب می شود، رقبا در روزهای آخر با بعضی واژه ها  وموج آفرینی باطل خود برای رای این قشر پای کار می آیند لذا انقلابی ها و دلسوزان و کسانی که خواهان تغییر هستند با به شبهات این قشر پاسخ دهند تا مردم با صندوق ها قهر نکند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه سمنان در بخش پایانی سخنان خود گفت:  کرونا با تفکر انقلابی و نگاه به درون با طرح های همچون شهید سلیمانی کنترل شد و جامعه به آرامش رسید اما این دولت فشل غرب زده آن را به حساب خود می زند در حالی که در بزنگاه های مختلف با سو مدیریت کشور را به سمت گسترش این بیماری سوق داده بودلذا باید هوشیار بود و اسیر لفاظی های آنها نشد و برای مردم روشنگری کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه