اخبار داغ

فرمانده سپاه قائم استان سمنان:

انتخابات پیش رو نقطه تقابل اسلام و کفر است/مشارکت حداکثری نتیجه پیروزی در جنگ رسانه

انتخابات پیش رو نقطه تقابل اسلام و کفر است/مشارکت حداکثری نتیجه پیروزی در جنگ رسانه
حمید دامغانی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در عرصه بین الملل و داخلی گفت: انتخابات میدان تقابل تمام اسلام در برابر کفر است و با افزایش مشارکت پیروزی در جنگ رسانه ای این روزها قطعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان ظهر امروز در نشستی صمیمی با فعالین فضای مجازی و رسانه انقلاب اسلامی با اشاره به  پیروزی اخیر محور مقاومت در فلسطین گفت: پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی یک پیروزی جدید و بزرگ در محور مقاومت بوده و ابعاد این پیروزی در داخل کشور به خوبی تبیین نشده اما نتایج این پیروزی بزرگ در منطقه و سیاست داخلی رژیم غاصب صهیونیستی کاملا مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

دامغانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: الطاف خداوند متعال شامل حال بسیاری از افراد خواهد داشت اما با تشکیل نظام جمهوری اسلامی این لطف به طور ویژه تری شامل حال مردم ایران شد و در تمام مقاطع مدد الهی همراه مردم ایران بوده است.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان مهمترین ویژگی انقلاب را استفاده از نرم افزار کارآمد اسلام دانست و تشریح کرد: کشور ایران با استفاده از نرم افزار اسلامی به فتح بزرگترین قله ها دست پیدا کرده و تمام مشکلات و شرایط سخت اقتصادی به دلیل استفاده از نرم افزار های لیبرالی در کشوری اسلامی است که بر اساس قواعد رسانه هم نرم افزار های غربی با سیستم عامل اسلامی و انقلابی در تضاد است و قابل ارائه نیست.

,

وی با بیان اینکه افول غرب با تمام ادعای خود در حال رخ دادن است اظهار کرد: جمهوری اسلامی با تمام مشکلات و فشار های اقتصادی و سیاسی از جانب غرب با تلاش و کوشش نیروهای داخلی در حال خنثی شدن بوده و بر اساس شواهد این غرب و استکبار جهانی ست که از درون در حال فروپاشی و افول است.

,

دامغانی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در تقابل با انقلاب اسلامی تصریح کرد: قدرت پوشالی این رژیم غاصب در منطقه فرو ریخته و به سادگی این حباب قدرت توسط یک سوزن کوچک حماس ترکیده و همه این قدرتنمائی ها در تقابل با جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده است.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان جنگ اول جبهه رسانه را مقابله با نسبت دادن شکست جریانات متصل به نرم افزار غربی به نرم افزار اسلام و انقلاب معرفی کرد و گفت: برخی جریانات با استفاده از نرم افزار های غربی و با فاصله گرفتن از نرم فزار اسلام با شکست هایی مواجه می شوند و قصد دارند که این شکست خود کرده را به اسلام و انقلاب نسبت دهند که اولین جنگ رسانه ای توسط نیروهای خط مقدم جبهه رسانه در اینجا آغاز می شود.

,

وی افزود: در این روز ها که موفقیت های انقلاب اسلامی رو به افزایش است برخی به دنبال نسبت دادن مشکلات ناشی از مدیریت به اصل انقلاب و نظام اسلامی هستند که نقش رسانه در تبیین این موضوع و افزایش حضور حداکثری جدی تر و تاثیرگذار تر می شود.

,

دامغانی با بیان اینکه رسانه ها باید برای مردم تبیین کنند که عدم مشارکت هیچ مشکلی را رفع نخواهد  کرد تاکید کرد: مردم باید بدانند که در انتخابات پیش رو باید با تمام قدرت شرکت کنند و با انتخاب درست یک تغییر در سیستم مدیریتی شکل دهند تا مشکلات مختلف رفع شود و با عدم حضور به هیچ عنوان مشکلی رفع نخواهد شد.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان با بیان اینکه کشور در شرایط حساسی قرار دارد خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در نقطه اوج قدرت نمائی و نمایش دستاورد های انقلاب قرار دارد و در شرایطی قرار گرفته ایم که این نقطه با انتخابات پیش رو گره خورده است.

,

وی اضافه کرد: انتخابات 1400 در وهله اول حتی انتخاب یک جریان سیاسی و تقابل جریانات سیاسی مختلف، دشمنی داخلی، تقابل درون حزبی و درون نظام و غیره نیست بلکه فراتر از آن است و انتخابات امسال به نماد تقابل کفر با اسلام تبدیل شده و حضور مردم در صحنه انتخابات در آینده بین المللی و داخلی ایران تاثیر گذار خواهد بود.

,

دامغانی با اشاره به تلاش دشمن در برنامه ریزی برای انتخابات آینده بیان کرد: دشمن حساسیت انتخابات آینده جمهوری اسلامی را کاملا درک کرده و بر اساس آن در حال برنامه ریزی است تا با ناامید کردن مردم حضور آنان در انتخابات را کاهش دهد و نظامی که پشتوانه مردمی خود را از دست داده باشد یک نظام و حکومت ضعیف و سست خواهد بود و این شرایط در مذاکرات نیز تاثیر خواهد گذاشت و مذاکره نظام بدون پشتوانه مردمی همان تحمیل قدرت استکبار است.

,

 فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان با بیان اینکه منبع قدرت پشتوانه مردمی بسیار فراتر از منابع نظامی و علمی و موشکی و... است تشریح کرد: هر کشوری دارای منابع قدرت مختلف در حوزه های مختلف نظامی، اقتصادی، موشکی، علمی و... است که همه این منابع قدرت در ذیل منبع قدرت پشتوانه مردم قرار خواهد گرفت و هرچه دشمن با جنگ رسانه ای این پشوانه مردمی نظام و انقلاب را خدشه دار کند به همان اندازه در پیشبرد اهداف خود در آینده موفق خواهد بود.

,

وی درباره اهمیت پیروزی در جنگ رسانه بیان کرد: نوع پیروزی در جنگ های مختلف و میزان پیروزی تاثیر چندانی در این روز ها ندارد پس کسی میتواند در این جنگ موفق باشد که در جنگ رسانه ای غلبه کند.

,

دامغانی ادامه داد: نوع بیان رسانه ای اقدامات رژیم صهیونیستی در سوریه بسیار تاثیرگذار نشان داده شده اما بسیار بی ارزش و بی فایده بوده است به طوری که حتی جرئت آسیب زدن به مواضع جمهوری اسلامی را هم نداشت و یا توهم پیروزی استکبار پس از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و افزایش اقدامات نیروهای مقاومت و پیروزی های پی در پی آنان نشان داد که فقط در جنگ رسانه موفق بوده اند.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در پایان وحدت نیروهای انقلاب در این روز ها را راه افزایش آگاهی و حضور مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد و افزود: نیرو های انقلاب مانند گذشته با عزمی جدی و با وحدت هرچه بیشتر در افزایش شور و اشتیاق مردم برای حضور در انتخابات تلاش کنند تا آینده ای روشن برای مردم ایران رقم بخورد و از این شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه