اخبار داغ

بیانیه شورای نگهبان:

۱۵ خرداد جوشش غیرت دینی و پویش مردمی علیه تهاجم بیگانگان است

۱۵ خرداد جوشش غیرت دینی و پویش مردمی علیه تهاجم بیگانگان است
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای نوشت: ۱۵ خرداد یادآور جوشش غیرت دینی و پویش مردمی علیه تهاجم گسترده بیگانگان با رویکرد هویت‌زدایی و استحاله فرهنگی با دست‌نشاندگی شاه خائن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد ضمن بزرگداشت نام و یاد امام راحل (ره)، یاد و خاطره‌ی شهدای مظلوم و گلگون کفن قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را گرامی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متن بیانیه این شورا به شرح ذیل است:
,
 
,
بسم‌الله الرحمن الرحیم
,
 
,
۱۴ خرداد هر سال یادآور روزهای حزن و اندوه فقدان بزرگ مردی پاک نهاد و روشن ضمیر از تبار سلسله جنبان غدیر و عاشوراست که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را با تکیه بر فرهنگ عظیم عاشورا و پشتیبانی ملت مجاهد ایران و به مدد الهی بر پایه استقلال و آزادی بنا نهاد و بنیان ۲۵۰۰ ساله‌ی سراسر سیه روزی و تیره بختی را در هم پیچیده و برای همیشه به زباله‌دان تاریخ سپرد.
,
 
,
۱۵ خرداد نیز یادآور جوشش غیرت دینی و پویش مردمی بر علیه تهاجم گسترده بیگانگان با رویکرد هویت‌زدایی و استحاله فرهنگی با دست‌نشاندگی شاه خائن بود که به فرمایش حضرت امام (ره) «ملت بزرگ ایران، سالروز پانزده خرداد را که یوم‌الله است زنده نگه می‌دارد».
,
 
,
بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، آن پیر جماران نهضتی جاودان در ایران و بلکه جهان اسلام بر پا کرد و با اندیشه‌های نافذ و دوراندیشانه خود مسیر سعادت و رستگاری را بر مبنای آموزه‌های اسلام عزیز و تعالیم پیامبر اعظم (ص) و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و با نگاه به تجارب تاریخی بشریت، فرا روی آحاد ملت ایران و دیگر ملل و جوامع آزاده و حق طلب قرار داد.
,
 
,
امروز رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و خلف صالح خمینی کبیر (ره) قدم در راهی نهاده که بی‌شک پیروی از ایشان، اعتلا و عزت و سربلندی نظام اسلامی را رقم خواهد زد. آنچه که همواره در راهبرد و منظومه متعالی معظم له قرار دارد نفی استکبار و عدم اعتماد به وعده‌های آنان است.
,
 
,
شورای نگهبان ضمن بزرگداشت نام و یاد امام عزیز (ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره‌ی قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و شهدای مظلوم و گلگون کفنش، امیدوار است طریق و سلوک خمینی کبیر (ره) و خلف صالحش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همواره و در همه‌ی امور سرلوحه و سرمشق مسئولان و صاحب منصبان نظام جمهوری اسلامی ایران در هر پست و مقام باشد.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه