اخبار داغ

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس:

وضعیت امروز کشور، نتیجه‌ی فریب مردم از طریق ایجاد دوقطبی‌های کاذب در انتخابات است

وضعیت امروز کشور، نتیجه‌ی فریب مردم از طریق ایجاد دوقطبی‌های کاذب در انتخابات است
سید جلیل میرمحمدی گفت: نگاهی به وضعیت امروز کشور به وضوح به ما نشان می‌دهد که آقایان قطعا به مردم دروغ گفتند و آن‌ها را فریب دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: تجریه چندین دوره انتخابات ریاست جمهوری جلوی چشم مردم قرار دارد و این تجربه حداقل طی 20 سال گذشته هر چهار سال یکبار تکرار شده است که برخی‌ها نزدیک انتخابات با ایجاد دو قطبی‌های کاذب به دنبال جمع کردن آرا مردم بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: به عنوان مثال، هشت سال قبل آقای روحانی دو قطبی مذاکره و معیشت را ایجاد کرد یا زمانی بحث جنگ و دور کردن سایه جنگ از کشور را مطرح کرد؛ یا دو قطبی چرخیدن چرخ سانتریفیوژها و چرخ کارخانه‌ها را مطرح کردند و بدین شکل خواستند با فریب مردم باعث سردرگمی آن‌ها در انتخاب شوند و با به کار گرفتن تیم‌های عملیاتی روانی توانستند به اهداف شان برسند.

,

نماینده مردم تفت و میبد اظهار داشت: اما به هر حال این تجربه پیش روی ماست و سؤال مهمی که وجود دارد این است که آیا این دوگانه‌هایی که از آن سواستفاده کردند و به واسطه آن مردم را فریب دادند آورده‌ای هم برای مردم داشت و آیا واقعا طی هشت سال گذشته چرخ صنعت چرخید؟!

,

میرمحمدی خاطرنشان کرد: دولت ادعای چرخیدن چرخ صنایع را داشت اما تعداد قابل توجهی از صنایع یا به تعطیلی کشیده شدند یا با مشکلات فراوان در حال کار کردن هستند؛ بسیاری از صنایع بزرگ از بین رفتند وبسیاری از کارگران بیکار شدند و عده‌ای با هدف سوداگری اقدام به تغییر کاربری‌هایی دادند و موجب توقف تولید شدند.

,

وی اضافه کرد: امروز خیلی از صنایعی هم که علی‌الظاهر تعطیل نیستند، می‌توانند با ظرفیت دو یا سه برابری فعالیت کنند اما بخاطر مسائلی که در مسیر تولید قرار داده‌اند با ظرفیت حداقلی دارند کار می‌کنند.

,

نماینده مردم تفت و میبد یادآور شد: آیا امروز مسئله معیشتی مردم که آن را به مذاکره گره زده بودند و حتی آب خوردن مردم را هم به موضوع مذاکره گره زدند حل شده است؟! آیا بیکاری، ازدواج، مسکن اشتعال، گرانی و دیگر مسائل مربوط به معیشت مردم بدتر شده؟!

,

میرمحمدی تأکید کرد: لذا نگاهی به وضعیت امروز کشور به وضوح به ما نشان می‌دهد که قطعا به مردم دروغ گفتند و آن‌ها را فریب دادند و امروز نیز کسانی با همان ادبیات دنبال این هستند که تجربه هشت سال گذشته را برای مردم تکرار کنند و می‌خواهند دولت سوم آقای روحانی را تشکیل دهند.

,

وی با بیان اینکه امروز بهترین زمان است تا از تجارب گذشته درس بگیریم و آن را جلوی چشم خودمان بگذاریم، عنوان کرد: کسانی که در هر گروه و جریان سیاسی با وعده‌های بی‌اساس سعی در جلب آرا مردم دارند یا با دوگانه‌سازی‌های کاذب می‌خواهند احساسات مردم را تحریک کنند باید از این تجربیات درس بگیرند.

,

میرمحمدی تصریح کرد: باید این تجربیات جلوی چشم‌مان باشد و سعی کنیم فردی معتقد، مومن، مردمی و فسادستیز که سوابق کاری او نشان داده که نگاه مثبت به مردم و محرومین دارد را فارغ از وعده‌های بی‌اساس و دوقطبی‌های کاذب انتخاب کنیم چرا که در چنین شرایطی است که می توان مشکلات کشور را حل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه