اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

"حاج اژدر"، شهید ملی و نماد واقعی دولتمرد حزب‌الهی و جهادی کشور است/ حضور در پای صندوق‌های رأی، انتقام خون حاج قاسم است

"حاج اژدر"، شهید ملی و نماد واقعی دولتمرد حزب‌الهی و جهادی کشور است/ حضور در پای صندوق‌های رأی، انتقام خون حاج قاسم است
سردار جلیل بابازاده با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی، انتقام خون حاج قاسم است، به ایثار و فداکاری اژدر محمدی دوست از فرماندهان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حاج اژدر، شهید ملی و نماد واقعی دولتمرد حزب‌الهی و جهادی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل شامگاه امروز در مراسم اربعین اژدر محمدی دوست از فرماندهان ایثارگر استان اردبیل در دوران دفاع مقدس که در گلزار شهدای علی آباد اردبیل برگزار شد به تبیین ویژگی ها و آرمان های امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) با انسان هایی که اراده های قوی و پولادین داشتند انقلاب اسلامی را شکل داد و با سربازان در گهواره، آن را تثبیت و به دستان ما به امانت سپرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در راستای تضعیف اراده جوانان در تداوم راه شهدا و انقلاب اشاره کرد و گفت: بیش از 42 سال است که دشمنان این آب و خاک تلاش می کنند تا با استفاده از کوچکترین فرصت در اراده مردم به ویژه جوانانی که انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند خلل وارد کرده و به تضعیف انقلاب ما بپردازند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ایثار و فداکاری های حاج قاسم سلیمانی از سربازان وفادار مکتب امام خمینی(ره) را یادآور شد و گفت: حاج قاسم برخلاف ژنرال های 5ستاره آموزش دیده انگلستان و آمریکای استکبار، با دوره 15 روزه پا به عرصه میدان مبارزه با استکبار و ایادی کفر و الحاد شد و در این راه تنها با بهره گیری از تعالیم مکتب عاشورا و تبعیت از ولی فقیه زمان، امام خمینی(ره) توانست دشمنی را که از پشتیبانی جهانی برخوردار بود به کرار شکست دهد.

,

,

, ,

وی با بیان اینکه حاج قاسم روستازاده فقیری بود که از دل کوچکترین و محروم ترین مناطق کشور برخواسته و پا به میدان مبارزه با دشمنان اسلام گذاشت، گفت: این سرباز ساده ولایت وقتی که کار داعش این دشمن بشریت را در فرسنگ ها دورتر از مرزهای کشور تمام کرد، توسط ایادی استکبار ناجوانمردانه به شهادت رسی.

,

سردار بابازاده تشییع باشکوه و میلیونی حاج قاسم را یاداور شد و گفت: ده ها میلیون زیر تابوت وی قرار گرفتند و در این راه ده ها نفر از شیفتگان حاج قاسم این بزرگ قهرمان جبهه مقاومت نیز براثر فشار جمعیت عاشقانه جان دادند.

,

وی ایثار و فداکاری سربازان ولایتی چون صیاد شیرازی که جانانه برابر نفاق مبارزه کرد و پرچم ولایت را بر فراز دشوارترین سنگرها برافراشت را یادآور شد و گفت: این قهرمان بزرگ نیز پس از مجاهدت های فراوان جلوی چشمان خانواده خود به شهادت رسید که این گویای مظلومیت مجاهدان در راه خدا است.

,

,

, ,

این فرمانده دوران دفاع مقدس به مجاهدت های اژدر محمدی دوست از فرماندهان و رزمندگان اردبیلی دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: محمدی دوست بعد از جنگ تحمیلی در کسوت مدیریت نیز خدمات شایانی به مردم انجام داد که شایسته است مسئولان عالی رتبه استان، سیره عملی و رفتاری حاج اژدر را الگوی مدیران استانی قرار دهند.

,

سردار بابازاده در ادامه سخنان به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: اژدر محمدی دوست در عملیات خیبر به شدت مجروح شد و تا آستانه شهادت رفت اما با پرستاری زینب گونه خانواده اش دوباره به آغوش همرزمان بازگشت تا بعد از دفاع مقدس در سنگرهای سازندگی در کسوت مدیرکل به ساماندهی امور و رفع موانع پیشرفت و توسعه دیار خود بپردازد.

,

وی با انتقاد از مسئولان فعلی گفت: دولتمردانی که امروز در رفع مشکل گرانی مرغ ناتوان هستند، بدانند در اوج سختی ها و گرفتاری ها رزمندگانی چون حاج اژدر با ایثار و فداکاری خاکریزهای حساسی را فتح کردند که کمتر کسی فکر می کرد با دستان خالی می توان حماسه سازی کرد.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه مشکلات امروز نتیجه دلبستگی به غرب است، گفت: تنها با توکل به خداوند متعال و توسل به ئامه معصومین و نگاه داخلی می توان بر مشکلات کنونی فائق آمد.

,

وی با بیان اینکه حاج اژدر شهید ملی و نماد واقعی دولتمرد حزب الهی و جهادی کشور است،گفت: شایسته است مسئولان عالی رتبه استان این نماد و اسوه جهاد و مقاومت را الگوسازی کنند تا مدیران کنونی با الهام از سیره عملی وی به ارائه خدمت به مردم بپردازند.

,

سردار بابازاده به سخنان آیت الله مروج امام جمعه فقید اردبیل اشاره کرد و گفت: همانگونه که حضرت ابوالفضل(ع) تا آخر عمر به مولا و فرمانده خود وفادار ماند، رزمندگان ما نیز با تاسی از شهدای کربلا به امام و ولی خود وفادار ماندند و ما نیز باید با الگو قراردادن قهرمانان عصر حاضر همچون حاج اژدر، با تداوم راه انها از ولی فقیه زمان پیروی کنند تا رستگار شوند.

,

,

, ,

وی در ادامه سخنان خود به معجزه های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در جنگ اعراب که رژیم صهیونیستی کشورهای عربی را به مرز سقوط کشاند الان به برکت جبهه مقاومت که مولود انقلاب اسلامی است برابر نوار باریکه غزه ناکام مانده است.

,

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه انتفاضه فلسطین وارد مرحله جدیدی شده است، گفت: زمانی تهاجم مسلحانه رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین با سنگ پاسخ داده می شد اما امروز پس از سالها صبر و توکل، سنگ جای خود را به موشک هایی داده است که گنبد آهنین هم در خنثی کردن آنها ناتوان است و این از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

,

 یمن ، آتشفشان نصرت الهی است

,  یمن ، آتشفشان نصرت الهی است,  یمن ، آتشفشان نصرت الهی است,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه در نبرد 12 روزه نوار غزه و فلسطین، امریکایی ها اولین فرارکنندگان از سرزمین های اشغالی بودند گفت: این حملات به قدری دقیق و کوبنده بود که برای اولین بار در تاریخ، رژیم اسرائیل غاصب بدون شرطی آتش بس کرد و این نصرت الهی است.

,

سردار بابازاده از یمن به عنوان آتشفشان نصرت الهی نام برد و گفت: امروز یمن با اتکا به توان داخلی با پهبادهای کوچک خود، آرامکو، ماشین ثروت سازی عربستان را به ویرانه تبدیل کرده است.

,

وی با بیان اینکه زمانی بمب افکن ها و ناوهای امریکایی در خلیج فارس مانور قدرت می دادند گفت: امروز  توان دریایی و هوایی آمریکا مستقر در خلیج فارس از شناورهای ایرانی در هراس است و جرات قدرت نمایی ندارد و این در سایه نصرت الهی است.

,

,

, ,

این رزمنده اردبیلی به ایام کرونا اشاره کرد و گفت: زمانیکه امریکا و ایادی وابسطه اش از دادن مواد ضد عفونی کننده گرفته تا ماسک و واکسن به ملت ایران جلوگیری می کردند در سایه توان داخلی، مدریت انقلابی و کار جهادی مدافعان سلامت، وضعیت کرونا در ایران قابل مقایسه با امریکای ابرقدرت نیست.

,

وی با بیان اینکه کرونا در ایران کنترل شده است گفت: وضعیت امریکا روز به روز اسفناک تر می شود و این یکی دیگر از نصرت های الهی است.

,

سردار بابازاده با بیان اینکه در هیچ جای دنیا آسیب دیدگان کرونا امداد رسانی نشد، ادبیات کمک مومنانه در ایران اسلامی را یاداور شد و گفت: مردم ایران اسلامی بعد از فراخوان رهبر فرزانه انقلاب، جهادی وار هرچه داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و در قالب طرح هایی چون کمک مومنانه و مواسات و همدلی به یاری هموطنان گرفتار شده در پدیده کرونا شتافتند و این نیز یکی دیگر از نصرت های الهی است.

,

وی به جنگ روانی دشمنان اشاره کرد و گفت:  امروز در آستانه انتخابات، دشمنان نیز عملیات روانی خود را تشدید کرده اند تا با سنگ اندازی مانع حضور پرشور مردم شوند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) پیروزی مردم سوریه در خلق حماسه سیاسی آن کشور را یاداور شد و گفت: بشار اسد با کسب 95درصد آراء به اوج قدرت خود پیش از فتنه داعش بازگشت بطوریکه کشورهایی که سفارتخانه های خود را بسته بودند در صف بازگشایی سفارتخانه های خود در سوریه ایستاده اند.

,

وی شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی و ندای انتقام مردم را یادآور شد و گفت: کسانیکه در آن روزهای غمبار ندای انتقام انتقام سرمی دادند، بدانند که حضور در پای صندوق های رای از طلوع آفتاب 28 خرداد، انتقام حاج قاسم است.

,

سردار بابازاده به صراط مستقیم اشاره کرد و گفت: صراط مستقیم، امروز حضور انسان های مومن و متدین پای صندوق های رای است.

,

وی با بیان اینکه افتخارات حاچ قاسم افتخارات همه ملت ایران است تصریح کرد: حضور در جبهه و جهاد در دفاع مقدس خوب و زیبا است ولی وفادار ماندن به ولایت زیباتر است و حاج قاسم بارها وفاداری خود به ولایت را عملا به اثبات رساند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) فتوحات اخیر جبهه مقاومت را متذکر شد و گفت: اگر در مسائل پیش رو غفلت نشود، خیمه معاویه در حال سقوط است و این خیمه زمانی به سقوط قطعی منجر خواهد شد که مردم با احساس مسئولیت و صادقانه  و با نیت صالحانه پای صندوق های رای حاضر شده و حماسه سیاسی دیگری خلق کنند.

, فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) فتوحات اخیر جبهه مقاومت را متذکر شد و گفت: اگر در مسائل پیش رو غفلت نشود، خیمه معاویه در حال سقوط است و این خیمه زمانی به سقوط قطعی منجر خواهد شد که مردم با احساس مسئولیت و صادقانه  و با نیت صالحانه پای صندوق های رای حاضر شده و حماسه سیاسی دیگری خلق کنند., فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) فتوحات اخیر جبهه مقاومت را متذکر شد و گفت: اگر در مسائل پیش رو غفلت نشود، خیمه معاویه در حال سقوط است و این خیمه زمانی به سقوط قطعی منجر خواهد شد که مردم با احساس مسئولیت و صادقانه  و با نیت صالحانه پای صندوق های رای حاضر شده و حماسه سیاسی دیگری خلق کنند.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه