اخبار داغ

مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد:

بیش از ۱۵ هزار بیمار دیابتی در سامانه دریافت انسولین ثبت‌نام کرده‌اند/ ۲۰ خرداد؛ آخرین‌مهلت ثبت‌نام

بیش از ۱۵ هزار بیمار دیابتی در سامانه دریافت انسولین ثبت‌نام کرده‌اند/ ۲۰ خرداد؛ آخرین‌مهلت ثبت‌نام
آقایی مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد گفت: بیش از ۱۵ هزار بیمار دیابتی در سامانه دریافت انسولین ثبت‌نام کرده‌اند که آخرین زمان ثبت‌نام هم ۲۰ خرداد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدرضا آقایی میبدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ بیمار دیابت یزدی در سامانه دریافت سهمیه انسولین، گفت: پس از ثبت‌نام افراد در سایت مرکز دیابت، همکارانمان پس از بررسی اطلاعات وارد شده توسط بیمار آن را در سایت وزارت بهداشت وارد می‌کنند که تاکنون بیش از ۵ هزار نفر اطلاعاتشان وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد اضافه کرد: وزارت خانه اعلام کردند که بیماران با حضور در درمانگاه‌ها اطلاعاتشان را به ثبت برسانند و با توجه به وجود پرونده بیماران دیابتی در مرکز دیابت و شرایط کرونا، دیگر نیازی به حضور بیماران نبود و تنها می‌بایست در سامانه اطلاعات خود را وارد کنند.
,

وی با بیان اینکه بیماران دیابتی ابتدا باید به سایت www.ydrc.ir مراجعه و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند، افزود: پس از آن ما در مرکز دیابت یزد، اطلاعات بیماران را در سایت وزارت بهداشت وارد کردیم.

,

آقایی میبدی با اشاره به مهلت ثبت‌نام بیماران دیابتی در سایت مرکز دیابت، خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام اولیه تا پایان اردیبهشت ماه بود که با توجه به درخواست‌هایی که صورت گرفت، این تاریخ تا ۲۰ خردادماه تمدید شد.

,
مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد اظهار داشت: طبق پیش‌بینی که داشتیم، بین ۱۵ تا ۱۸ هزار بیمار دیابتی در سامانه اطلاعات خود را وارد خواهند کرد که تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر این کار انجام داده‌اند.
,
وی در پایان تأکید کرد که هر بیمار دیابتی که انسولین مصرف می‌کند اگر در این سامانه اطلاعات خود را وارد نکرده، این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد تا در زمان دریافت انسولین با مشکلی مواجه نشود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه