اخبار داغ

امام راحل، محور وحدت در انقلاب؛

معمار کبیر انقلاب سردمدار بیداری اسلامی/ شخصیت تحول آفرین امام خمینی(ره) الهام‌ بخش حق‌ طلبان جهان شد

معمار کبیر انقلاب سردمدار بیداری اسلامی/ شخصیت تحول آفرین امام خمینی(ره) الهام‌ بخش حق‌ طلبان جهان شد
امام خمینی(ره) پرچمدار تحول تاریخ انقلاب بود، انقلابی که حاصل اندیشه و تفکر امام(ره)، امروز به سراسر دنیا صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، امام خمینی(ره) پرچمدار تحول در تاریخ انقلاب شد، تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حکومت پهلوی که سرشار از ظلم و ستم بود در کشور مستقر بود اما امام خمینی(ره) اولین گام ها را برای برچیدن حکومت پهلوی و استقرار یک حکومت مردمی و اسلامی برداشتند که در این مسیر ملت ایران همراه شدند تا سرانجام انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

امام خمینی(ره) سال‌ها برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران مجاهدت نمودند، از تبعید ها گرفته تا مشکلات دیگر اما هدف والایی داشتند که سبب شد تا امروز انقلاب اسلامی ایران به همه دنیا صادر شود و بسیاری از کشورهای آزادیخواه همان مسیر انقلاب را که ایستادگی در برابر زورگویان است را پیش گرفته اند.

,

معمار کبیر انقلاب تلاش کردند تا کشور را از زیر یوغ خاندان پهلوی نجات دهد و وحدت، اتحاد، انسجام، استقرار یک حکومت مردمی، توجه به مستضعفین از مهمترین اهداف امام(ره) بود.

,

استکبار ستیزی مهمترین ویژگی امام(ره)

, استکبار ستیزی مهمترین ویژگی امام(ره), استکبار ستیزی مهمترین ویژگی امام(ره),

استکبار ستیزی یکی از مهمترین ویژگی های امام(ره) بود، همان ویژگی  که با تاسی از امام حسین(ره) در واقعه کربلا و عاشورا سبب شد تا خون حسینی در رگ های مسلمانان به جوش آید، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز با الگو گیری از فرهنگ عاشورا توانست در برابر ظالمان عالم ایستادگی نماید.

,

ایستادگی، شجاعت، ولایت و مقاومت مهمترین درس های مکتب امام خمینی(ره) بود، همان مسیری که سربازان ولایت تا پای جان در این مسیر حرکت کردند و نمونه آنها شهید سردار سلیمانی بود که مکتب حاج قاسم با تاسی از مکتب امام خمینی(ره) شکل گرفت و در این مسیر توانست سالها در برابر دشمنان بایستند و در مسیر عزت، جان خود را تقدیم نمایند.

,

, ,

حضور در انتخابات، برکت ایجاد حکومت دینی توسط امام(ره)

, حضور در انتخابات، برکت ایجاد حکومت دینی توسط امام(ره), حضور در انتخابات، برکت ایجاد حکومت دینی توسط امام(ره),

بیش از ۴۰ سال است که ملت ایران با افتخار در سرنوشت کشور در عرصه سیاسی مشارکت می کنند، تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران هیچ دخالتی در تعیین سرنوشت کشور نداشتند، این تاجایی بود که کشورهای بیگانه در تصمیمات داخلی کشور نیز سهیم بودند اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زمینه برای مشارکت مردم مهیا شد.

,

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) و با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و در طول این سالها ملت ایران با حضور پرشور خود در همه عرصه ها نشان داده اند که به نظام و انقلاب پایبند بوده و اجازه نمی دهند دشمنان برای این کشور توطئه چینی کنند.

,

با حضور در انتخابات راه امام(ره) را ادامه دهیم

, با حضور در انتخابات راه امام(ره) را ادامه دهیم, با حضور در انتخابات راه امام(ره) را ادامه دهیم,

حجت الاسلام حبیب اله حاتمی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از شاگردان مکتب امام صادق(ع) امام خمینی(ره) بودند که در این مکتب رشد کردند و پیامبرگونه به نجات بشریت در قرن  معاصر پرداختند.

,

وی افزود: بشریتی که نیازمند اخلاق و معنویت بود، امام(ره) آمدند و احیاگر اخلاق شدند چرا که خود یک انسان اخلاقی بود و به نکات توجه می کرد.

,

, ,

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان با اشاره به اینکه امام(ره) بهترین الگوی بشریت است، تصریح کرد: امام(ره) بهترین الگو برای عالم است و توجه به نقش مردم و مردم سالاری را در نظام اسلامی بسیار مورد دقت و توجه قرار دادند.

,

حجت الاسلام حاتمی عنوان کرد: امام(ره) فرمودند که نقش و جایگاه مردم و میزان رای ملت است و با حضور در انتخابات می توان راه امام(ره) را ادامه داد.

,

وی با تاکید بر انتخاب اصلح بیان کرد: علاوه بر حضور پرشور در انتخابات، لازم است که از بین نامزدها فردی که صالح و شایستگی لازم را دارد انتخاب شود تا بتواند مشکلات کشور و مردم را حل کند.

,

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان حضور در انتخابات را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب برشمرد و گفت: امام(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرایط را برای حضور همه ملت ایران در انتخابات فراهم کردند و امروز وظیفه ما است که در انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه