اخبار داغ

امام خمینی(ره)، شخصیتی تاریخ‌ساز و تحول‌آفرین؛

شناخت اندیشه‌های امامین انقلاب، ضرورتی برای جامعه

شناخت اندیشه‌های امامین انقلاب، ضرورتی برای جامعه
امام خمینی(ره) شخصینی تاریخ ساز بودند و با انقلاب اسلامی ایران، گفتمان مقاومت و ایستادگی و مقابله با ظلم و ستم را به دنیا معرفی کردند و با ایستادگی مقابل زورگویی بساط ظلم و ستم را در هم پیچیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ۳۲ سال پیش مردی از دنیا رفت که با حرکت انقلابی اش، ندای آزادی خواهی و حق طلبی در دنیا سر داد و امید را به دل مردم مظلوم جهان راه داد و دنیای غرب و شرق را به لرزه و تلاطم انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

امام خمینی(ره)، عارفی الهی، حکیمی خردمند و سیاستمداری دوراندیش بودند که تنها از مکتب الهی، اسلام و قرآن درس آموخته بودند و شخصیتی استوار بودند که سخنانش قانون و قانوش قرآن بود.

,

مصطفی ایوب یکی از اندیشمندان آمریکایی در مورد حضرت امام خمینی(ره) می گوید: "من بر این باورم که از لحاظ قدرت فکری، امام تنها یک فرد یا پدیده فردی نبود بلکه یکی از سازندگان تاریخ بود."

,

آری، امام خمینی(ره) تاریخ ساز بودند و با انقلاب اسلامی ایران، گفتمان مقاومت و ایستادگی و مقابله با ظلم و ستم را به دنیا معرفی کردند و  در مقابل زورگویی ایستادند و بساط ظلم و ستم را در هم پیچیدند.

,

امام خمینی(ره)، ابرمرد تاریخ، معجزه قرن و مظهر حماسه سازی است که نام و یادش را برای همیشه  در دل‌های عاشقان اسلام و نظام جمهوری اسلامی به یادگار گذاشت.

,

امام خمینی(ره) شخصیتی جامع و نمونه انسان کامل

, امام خمینی(ره) شخصیتی جامع و نمونه انسان کامل, امام خمینی(ره) شخصیتی جامع و نمونه انسان کامل,

امام جمعه میاندوآب درباره ابعاد شخصیتی و ویژگی های امام خمینی(ره) به خبرنگار ما، گفت: امام خمینی(ره) فرد تک بعدی و شخصیت سیاسی نبودند و نمونه یک انسان کامل و شخصیتی جامع بودند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود: امام خمینی(ره) در مقابل دشمنان و استکبار جهانی، قاطع بودند و زمانی که کسی جرات تو گفتن به آمریکا نداشت، با صدای بلند گفتند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,

وی با اشاره به اینکه رفتار امام خمینی(ره) منطبق با حقیقت دین بود، تصریح کرد: باید ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) به نسل حاضر شناسانده شود و هرکس به نوبه خود  قدمی در این راستا بردارد.

,
 
حسن زاده هم چنین با اشاره به اینکه بعد از امام خمینی(ره)، خلف صالح ایشان رهبری انقلاب را بر عهده گرفته اند، افزود: مقام معظم رهبری ذخیره انقلاب بودند و در طول زعامت خویش، نه تنها رهبری بلکه مدیریت کرده اند.
,
 
حسن زاده هم چنین با اشاره به اینکه بعد از امام خمینی(ره)، خلف صالح ایشان رهبری انقلاب را بر عهده گرفته اند، افزود: مقام معظم رهبری ذخیره انقلاب بودند و در طول زعامت خویش، نه تنها رهبری بلکه مدیریت کرده اند.
,
 
,
 
,
حسن زاده هم چنین با اشاره به اینکه بعد از امام خمینی(ره)، خلف صالح ایشان رهبری انقلاب را بر عهده گرفته اند، افزود: مقام معظم رهبری ذخیره انقلاب بودند و در طول زعامت خویش، نه تنها رهبری بلکه مدیریت کرده اند.
,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به فتنه انگیزی های مختلف دشمنان، اظهار کرد: هر یک از این توطئه ها و فتنه ها می توانست کشوری را از پای در بیاورد ولی یک سخنرانی مقام معظم رهبری همه آنها را خنثی کرده است.

,

امام خمینی(ره)، احیاگر دین و معنویت در دنیا 

, امام خمینی(ره)، احیاگر دین و معنویت در دنیا , امام خمینی(ره)، احیاگر دین و معنویت در دنیا ,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به تحولی که حضرت امام خمینی(ره) در دنیا ایجاد کردند، گفت: امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی، تمام ایدئولوژی های جهانی را تحت تاثیر و تغییر قرار دادند.

,

مهدی عیسی زاده با بیان اینکه امام خمینی(ره)، احیاگر دین و معنویت در دنیا بود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) نه تنها احیاگر دین اسلام در دنیا بودند، بلکه احیاگر تمام ادیان و معنویت در دنیا نیز بودند و انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) باعث شد که تمام ادیان که در کشورهای مختلف به فراموشی سپرده بودند احیا شوند.

,

وی گفت: زمانی که روشنفکران و دنیامداران شرق و غرب پایان دین مداری را شعار می دادند، حرکت و انقلاب امام خمینی(ره) دین اسلام را که هویت خود را از دست داده بود، احیا کرد که امروز در دنیا آن را شاهد هستیم.

,

عیسی زاده تصریح کرد: امروز  رهبر معظم انقلاب اسلامی، مانند خورشید درخشان در عالم ظلمت درخشش می کند و راه امام را باصلابت و پرقدرت ادامه می دهند و نمونه آن جهان شمول شدن گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی با فرماندهی شهید سلیمانی در جهان و وحدت امت اسلام است.

,

امام خمینی(ره) انسان تحول خواه و تحول آفرین

, امام خمینی(ره) انسان تحول خواه و تحول آفرین, امام خمینی(ره) انسان تحول خواه و تحول آفرین,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این زمینه با بیان اینکه باید اندیشه های امامین انقلاب به نسل جوان امروزی شناسانده و تبیین شود، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای این موضوع قدم برداریم.

,

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: امام خمینی(ره) انسان تحول خواه و تحول آفرین بودند و ابعاد مختلف زندگی ایشان نیز نشان دهنده این موضوع است.

,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بعد از امام راحل(ره)، راه ایشان را باصلابت و اقتدار ادامه می دهند، گفت: حضرت امام(ره) دارای خصوصیت‌هایی بودند که مقام معظم رهبری به طور کامل ادامه دهنده آن راه هستند.

,

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، ساده‌زیست و حق‌طلب بودند و همواره بر مقاومت و ایستادگی، استکبارستیزی، مقابله با زیاده‌خواهی و زیاده‌گویی‌ها و حمایت از مستضعفان عالم تاکید داشتند و همین ویژگی ها نیز ایشان را به محبوب قلب ها تبدیل کرده است.

,

امروز نیز، پرچم رهبری انقلاب اسلامی بر دوش کسی است که شاگرد مکتب امام و انقلاب است، امروز مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه ایشان بوده و انقلاب را در ۳۲ سال گذشته با درایت و هوشمندی رهبری کرده اند و از گردنه های تاریخی عبور داده اند و مردم ولایت مدار ایران اسلامی نیز همواره  پشتیبان مقام معظم رهبری بوده و مشت محکمی بر دهان توطئه گران و منافقان زده اند.

,

امروز باید آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام عزیزمان هم چنان به عنوان چراغ راه ما باشد تا با بصیرت و هوشمندی ملت ولایت مدار و شجاع ایران، روند حرکت امت اسلامی با پیشتازی ملت ایران در فتح سنگرهای کلیدی جهان تداوم یافته و تحت رهبری داهیانه ولی امر مسلمین جهان و مقام معظم رهبری به پی‌ریزی تمدن نوین اسلامی منتهی می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه