اخبار داغ

با عنوان رزمایش فرزندان روح الله؛

۴۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان خرم آباد توزیع شد

۴۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان خرم آباد توزیع شد
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: رزمایش فرزندان روح‌الله با توزیع ۴۰۰ سبد معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در محله فلک‌الدین اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  افشین ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به اجرای رزمایش فرزندان روح‌الله اظهار داشت: ۴۰۰ سبد معیشتی در قالب طرح مواسات و همدلی با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در محله فلک الدین توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: سبدها با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، مرکز نیکوکاری محبان المهدی(عج) و گروه جهادی شهید باقرزاده تهیه‌شده است.

,

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) عنوان کرد: حمایت از مستضعفین و محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان مکتب امام خمینی(ره) بود و این روزها که در آستانه رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی هستیم، فرزندان روح‌الله با کمک به مستضعفان پای‌کار هستند.

,

وی با اشاره به برگزاری رزمایش در ورزشگاه شهدا فلک‌الدین تصریح کرد: در حاشیه این مراسم، پنج نفر از فعالین گروه جهادی محله در راستای حضور داوطلبانه در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی تجلیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه