اخبار داغ

رئیس ستاد مردمی "یاران محمد، حامیان رئیسی" استان زنجان:

آرمان‌های امام خمینی(ره) قله اهداف مسیر انقلاب است

آرمان‌های امام خمینی(ره) قله اهداف مسیر انقلاب است
رئیس ستاد مردمی یاران محمد، حامیان رئیسی استان زنجان گفت: امروز بعد از گذشت بیش از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم شعارهای امام خمینی(ره) را پرچم انقلاب می‌دانیم و آرمان‌های امام(ره) را در مسیر خود به‌عنوان قله هدف قرار داده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ حسین عبادتی شامگاه پنجشنبه در اجتماع بزرگ مردمی حامیان آیت‌اله رئیسی در زنجان اظهار داشت: هر کس از راه و مسیر امام خمینی(ره) خارج شود از اسلام، منحرف شده چرا که حرف ایشان، حرف اسلام بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی خاطرنشان کرد: امروز بعد از گذشت بیش از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم شعارهای امام خمینی(ره) را پرچم انقلاب می‌دانیم و آرمان‌های امام(ره) را در مسیر خود به عنوان قله هدف قرار داده‌ایم.

,

عبادتی با بیان اینکه منتخب مردم، کسی است که درد و رنج مردم را بفهمد، تصریح کرد: منتخب مردم، کسی نیست که در خانه‌های شمال تهران بنشیند و بگوید من منتخب مردم هستم!

,

رئیس ستاد مردمی یاران محمد، حامیان رئیسی استان زنجان گفت: بعد از اینکه شورای نگهبان، مسئولیت را از دوش آقای سعید محمد برداشت، ایشان مسئولیت اصلی را رها نکرده و شهربه‌شهر و استان‌به‌استان برای انجام وظیفه می‌روند که این ویژگی تفکر انقلابی است.

,

به گزارش موج رسا؛ مداحی و سرودن شعر توسط شاعر و مداح انقلابی از بخش‌های دیگر این برنامه بود که از ساعت 19 عصر روز پنجشنبه(13 خرداد) در محل پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان آغاز شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه