اخبار داغ

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در گلستان:

ناکارآمدی آب به آسیاب دشمن می‌ریزد/ مردم با آگاهی و چشم باز انتخاب اصلح را انجام دهند

ناکارآمدی آب به آسیاب دشمن می‌ریزد/ مردم با آگاهی و چشم باز انتخاب اصلح را انجام دهند
حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری گفت: ناکارآمدی یک مدیر در راس اداره کشور آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری امروز در مراسمی که به مناسبت ارتحال حضرت امام راحل در مسجد انبارالوم با حضور تعدادی از مردم این شهر برگزار شده بود، اظهار کرد: مدیر دولتی که اعضای بدنه آن ناسالم و ناکارآمد باشند در تصمیم گیری ها دچار مشکل می شود و این مساله موجب بروز مشکلات عدیده ای برای مردم و کشور می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: اداره یک کشور نیازمند مدیری سالم و دلسوز در راس قوه مجریه است تا بتواند با اجرای عدالت درست و برخورد با سوء استفاده ها و فساد، راه های توسعه کشور را فراهم آورد.

,

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه هر جا مسئولان حرف امام راحل و مقام معظم رهبری را مبنی بر اینکه مردم را اولویت قرار  دهید، زمین گذاشتند، دچار اشکال شدیم، اظهار کرد: هر جائی که مدیران و مسئولان کشوری بر  تذکرهای رهبری و امام راحل تکیه کردند شاهد توسعه و رضایت مردم بودیم و هر جا که این  نصیحت ها زمین گذاشته شد دچار مشکل شدیم و مردم تاوان آن را دادند. 

,

وی ادامه داد: مردم مدام می گویند مشکلات چرا حل نشده، چون اشکال کار در همین زمین گذاشتن و کم توجهی به حرف بزرگان نظام است. 

,

حجت الاسلام طاهری گفت: آقای روحانی می گوید که مشکلات کشور به دلیل تحریم ها است، اما در زمان انتخابات اعلام کرده بود که 70 درصد مشکلات کشور به دلیل بی عرضگی مدیران است و 30 درصد به دلیل تحریم ها است، اما حالا می گوید  این گرفتاری ها به دلیل تحریم های سخت گیرانه است. 

,

وی بیان کرد: وقتی مدیران در بدنه دولت قرار می گیرند و اقدام به واردات کالا به نفع سود بردن خودشان می کنند معلوم است که تولید داخلی با مشکل مواجه می شود، اما به راحتی این موضوع را مخفی کرده و آن را به گردن تحریم ها می اندازند. 

,

رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در گلستان اضافه کرد: امروز مردم باید بسیار هوشیار باشند و با دیدن مشکلات پیش آمده باید انتخابی اصلح داشته باشند.

,

وی گفت: نامزدهایی که امروز رقیب آیت ا..رئیسی  هستند خود در بدنه دولت فعلی بوده اند و حالا ادعا می کنند که اگر انتخاب شوند تمام مشکلات اقتصادی کشور را حل می کنند و برای آن برنامه دارند و این در حالی است که باید به آن ها گفت اگر شما به راستی راه حل مشکلات را می دانستید چرا اقدامی برای حل مشکلات مردم و کشور نکردید و می گویید اختیاری نداشتیم، بگوئید چرا استعفا ندادید .

,

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه با حضور آیت ا..رئیسی در راس قوه قضائیه 2 هزار واحد تولیدی به خط تولید بازگشت، اظهار کرد: ایشان در برخورد با فسادهای اداری و دستگیری افرادی که دارای سمت های بالای اداری بودند اما از موقعیت های خود سوء استفاده می کردند، نشان دادند که چنانچه در راس قوه مجریه به عنوان رئیس جمهور قرار بگیرند بی شک دولتی سالم و قوی در برخورد با فسادهای اداری تشکیل خواهند داد. 

,

رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در گلستان افزود: حضور یک فرد پاک دست و سالم در راس دولت که زندگی وی نزدیک به طبقه متوسط مردم است و شغلش برخورد با فساد است، موجب می شود تا دزدها با حضور ایشان از تخلف بترسند و دیگر کسی جرات نکند با ایجاد مشکلات اقتصادی مردم را نسبت به نظام و حضور در پای صندوق های رای دلسرد کند.

,

وی با بیان اینکه برخی از حضور آیت ا..رئیسی و رای آوردن ایشان می هراسند، گفت: این افراد مدام در حال شایعه سازی برای آیت ا..رئیسی با مضامینی چون برخوردهای سخت گیرانه برای حجاب، دیوار کشیدن و جدایی زنان  و مردان و از این دست حرف های پوچ گرایانه، درصدد تضعیف روحیه مردم و کاهش آرای ایشان هستند.

,

حجت الاسلام طاهری در پایان تاکید کرد: مردم باید در این برهه از زمان و با وجود چنین شایعه پراکنی ها یی، آگاه باشند و با چشم باز انتخاب اصلح را انجام دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه