اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

حضور پرشور مردم در انتخابات، بیعتی دوباره با امام راحل و آرمان‌های انقلاب است

حضور پرشور مردم در انتخابات، بیعتی دوباره با امام راحل و آرمان‌های انقلاب است
حجت الاسلام درویشی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، بیعتی دوباره با امام(ره)، آرمان‌های انقلاب و شهدا است و این حضور دشمن را ناامید می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام علی درویشی ظهر امروز در مراسم سالگرد امام راحل در مصلی نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: امام(ره) بت‌شکن تاریخ بود که توانست حکومت پهلوی را از بین ببرد، در واقع امام(ره) تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) بود که توانست این گونه تحول و عظمتی به پا نماید که امروز الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در دنیا گسترش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به اینکه ادامه راه امام(ره)، اعتقاد به ولایت است، افزود: امروز مقام معظم رهبری در مسیر ترسیم شده ای که توسط امام(ره) پایه ریزی شد حرکت می کند و معمار کبیر انقلاب با شجاعت و درایت موفق شد حکومتی اسلامی و مبتنی بر مردم سالاری دینی را ایجاد نماید.

,

حجت الاسلام درویشی عنوان کرد: دشمنان و شیاطین هیچگاه نمی توانند در برابر کسی که پرچمدار حق باشد بایستند، زیرا همیشه حق پیروز است و شکست نصیب دشمنان می شود.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همچنان در مسیر حق حرکت می کند، گفت: راه انقلاب اسلامی ایران، حق است و همین سبب شده تا دشمنان همیشه به دنبال توطئه و ترفندهایی برای مقابله با انقلاب باشند و تنها راه مقابله با ترفندهای شیاطین، عمل کردن به توصیه ها و فرامین مقام معظم رهبری است و ملت ایران در مسیر انقلاب پرقدرت تر و با اقتدار تر از همیشه حرکت می کند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد خاطر نشان کرد: حضور پرشور در انتخابات، بیعتی دوباره با امام(ره) و آرمان های انقلاب و شهدا است که در این عرصه سیاسی باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا بتوانیم فردی اصلح را انتخاب نماییم.

,

حجت الاسلام درویشی اظهار داشت: حضور پرشور ملت ایران در صحنه انتخابات، دشمن را ناامید می کند و با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح فرصتی است تا دین خود را به انقلاب ادا نماییم.

,

وی با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی مشکلات را حل می کند، بیان کرد: امروز ایران در عرصه نظامی موفقیت‌های بسیار زیادی را کسب کرده که این موفقیت به دستان پرتوان فرزندان این سرزمین است و در عرصه حل مشکلات کشور نیز با مدیریت و روحیه جهادی این امر امکان پذیر است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: برخی تلاش دارند تا بگویند توافق با غرب راه حل مشکلات است در حالی که تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و مدیریت جهادی راه حل مشکلات کشور است.

,

حجت الاسلام درویشی افزود: در عرصه انتخابات باید از بین نامزدها کسی را انتخاب نماییم که توان حل مشکلات را دارد و با مشارکت در انتخابات می توانیم زمینه را برای حل مشکلات کشور فراهم کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم هستند، بیان کرد: دشمن تلاش دارد تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کند اما ملت ایران در ۲۸ خرداد حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه