اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور حماسی مردم ایران در انتخابات نمایش اقتدار ملی است/کاندیدا وعده‌های ناممکن ندهند

حضور حماسی مردم ایران در انتخابات نمایش اقتدار ملی است/کاندیدا وعده‌های ناممکن ندهند
محمدباقر محمدی لائینی گفت: در آستانه انتخابات بیست و هشت خرداد، حضور گسترده و سرنوشت‌ساز ملت بزرگ ایران، برگ زرین و افتخارآفرین دیگری در تحقق حماسه سیاسی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی از ولایت، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نعمات الهی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی خون بهای شهدای انقلاب اسلامی و مظلومان عالم است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های اجتماعی و بهداشتی برای پیشگیری از کرونا خواستار رعایت این موارد برای نزولی شدن و مهار بیماری شده است.

این مسئول همچنین با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام راحل، قیام ۱۵ خردادماه و سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) ادامه داد: طبق فرمایش حضرت امام راحل، ملت باید در همه انتخابات در صحنه باشند و باید به این توصیه و سفارش توجه کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به وصیت نامه الهی و سیاسی حضرت امام راحل و سفارشات و فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ناکارآمدی باید با انتخاب خوب درست شود نه قهرکردن با انتخابات و باید برای انتخاب صحیح و آوردن کارآمدها در انتخابات شرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید وعده‌های کاندیداها را با عمل آنها در گذشته سنجید، افزود: مهمترین ابتکار حضرت امام راحل، مردمسالاری دینی و جمهوری اسلامی است و باید آن را گرامی داشت و حفظ کرد.

وی از داوطلبان خواست تا تبلیغات را با رعایت مقررات جدی بگیرند تا شور انتخاباتی ایجاد شود اما نباید به هرقیمتی این کار را انجام دهند و گفت: در شعارها، وعده‌های ناممکن ارائه ندهند زیرا این کار سبب توهین به شعور مردم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران از داوطلبان خواست تا وعده‌ها عاقلانه و ممکن به مردم دهند و افزود: مردم نیز باید وعده‌های داوطلبان را با توجه به سوابق آنان بسنجند و بررسی کنند آیا این وعده‌ها شدنی است یا خیر.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه باید وعده‌های داوطلبان را با معیار اسلامی و انقلابی سنجید، گفت: ممکن است وعده‌هایی داده شود که با خط فکری حضرت امام راحل و آرمان‌های شهدا سازگار نباشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه