اخبار داغ

بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری+تصاویر

بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری+تصاویر
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی زنده‌ی تلویزیونی به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله) با ملت ایران سخن گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح زاگرس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه اگر ناکارآمدی هست باید با انتخاب خوب آن را جبران کنیم نه با عدم انتخاب، خاطرنشان کردند: البته در انتخاب باید دقت کرد و تأکید می‌کنم به وعده و حرف نمی‌شود اعتماد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اما درباره انتخابات؛ گفته می‌شود برخی به خاطر فشارهای معیشتی که همه آن را لمس می‌کنیم، مردد هستند که آیا شرکت کنند یا نه. یا برخی می‌گویند در دوره‌های مختلفی به کسی با شوق رأی دادیم امّا در آخر دوره منجر به دلخوری شد. پس بهتر است شرکت نکنیم. اینها استدلال‌های درستی نیست. نباید این چیزها ما را دلسرد کند.
 

,
,

اگر ناکارآمدی هست باید با انتخاب خوب آن را جبران کنیم نه با عدم انتخاب. اگر ضعفی در مدیریت‌ها هست، راهش چیست؟‌ راهش این است که در انتخابات شرکت نکنیم یا راهش این است که یک مدیریت به معنای واقعی کلمه اسلامی و مردمی بوجود بیاوریم.

 

,
,
,

 البته در انتخاب باید دقت کرد. تأکید می‌کنم به وعده و حرف نمی‌شود اعتماد کرد. نسبت به خارجی‌ها هم همین را می‌گویم که مدام حرف تحویل می‌دهند. همیشه به مسئولان گفته‌ام که به حرف و وعده خارجی‌ها تکیه نکنید. به عمل کار برآید. در مسائل مهم کشور هم همینطور است. حرف آسان است و هر کسی ادعایی می‌کند. باید نگاه کرد که این وعده آیا در گذشته این فرد عملی وجود دارد یا نه. اگر وجود دارد می‌شود اعتماد کرد.

,





,
,
, ,
,
, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه