اخبار داغ

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در خطبه های نمازجمعه:

شجره طیبه انقلاب اسلامی با هدایت رهبر انقلاب به درختی تنومند تبدیل شد

شجره طیبه انقلاب اسلامی با هدایت رهبر انقلاب به درختی تنومند تبدیل شد
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب گفت: شجره طیبه انقلاب اسلامی با هدایت رهبر انقلاب و به برکت خون شهدا به درختی تنومند و بارور تبدیل شده و الگویی برای ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار برای ملتهای مظلوم جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام بزرگوار ما بعد از قرن‌ها توانست به یاری خداوند، توجهات حضرت بقیه الله(عج ا…)و کمک مردم حکومت اسلامی را در کشور احیا کرده و پرچم انقلاب اسلامی را برافراشته کند.

 وی افزود : حضرت امام خمینی(ره) شخصیتی عالم بود که همه اندیشمندان دنیا امام را تحسین می کنند و اذعان داشتند که انقلاب اسلامی بعد از امام راحل نمی تواند به حیات خود ادامه دهد ولی امروز مشاهده می شود که مقام معظم رهبری بهترین جانشین برای حضرت امام(ره) بوده و کشتی انقلاب را به درستی هدایت کرده و از بحرانهای مختلف به سلامتی عبور داده است.

خطیب جمعه شهرستان سرپلذهاب تصریح کرد: بسیاری ازحساس می کردند که انقلاب اسلامی تنها در دوران حضور امام راحل حیات خواهد داشت و شعارها و اهداف آن کمرنگ شده و ازبین می رود اما امروز بعد از گذشت ۴۲سال از انقلاب شعارهای انقلاب همان شعارها، آرمانهای انقلاب مصمم تر از ابتدای انقلاب و راه امام(ره) با جدیت و تلاش بیشتر دنبال می شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: انقلاب اسلامی امروز از مرزهای جغرافیایی کشور فراتر رفته و به دنیا صادر شده و به الگویی برای ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار برای ملتهای مظلوم جهان بدل شده است به گونه ای که امروز آرمانهای انقلاب در قیام مردم یمن، در سوریه و در عراق مشاهده می شود.

 وی اذعان داشت: اندیشمندان بسیاری در جهان معتقد بودند که انقلاب اسلامی بعد از رحلت حضرت امام خمینی(ره) منحرف می شود اما یکی از شاگردان خود امام راحل به گونه ای انقلاب را هدایت کرده که به درختی تنومند تر از گذشته تبدیل شده و در جهان و منطقه حرفی برای گفتن دارد و معادلات مهم دشمن در منطقه را برهم زده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا است، اظهار داشت : خون‌های پاک و مقدس شهدای بسیاری به پای نهال نوپای انقلاب ریخته شده و این شجره طیبه درختی تنومند و بارور شده است لذا همه باید قدردان خون شهدا بوده و از انقلاب اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب  حفاظت و حراست کنند .

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب، انقلاب اسلامی ایران را حرم و خیمه گاه اسلام معرفی کرد و گفت: سردار سلیمانی ها و مدافعین حرم برای جلوگیری از وارد شدن ضربه به خیمه گاه اسلام مقابل دشمنان ایستاده و مبارزه کردند و دراین راه به شهادت رسیدند و نام نیک آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار شده است .

وی ادامه داد : امروزه تداوم راه شهدا وظیفه آحاد ملت است و ادامه راه سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم در شرایط کنونی حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، دعوت مردم برای حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح که معیارهای اعلام شده توسط رهبر انقلاب را داراست خواهد بود.

 حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به تلاش‌های دشمن برای تحریم انتخابات اذعان داشت: همه اتاق فکرهای دشمن و امپریالیسم رسانه ای آنها و حتی کشورهای مرتجع منطقه به دنبال هجمه تبلیغاتی علیه انتخابات کشور و عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند و ما باید با بصیرت و روشنگری در جامعه با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سیلی محکم دیگری به دشمن بزنیم.

 خطیب جمعه شهرستان سرپلذهاب ادامه داد : دشمن در گام دوم اهداف خود به دنبال انتخاب نشدن فرد اصلح در انتخابات است و لذا با هجمه تبلیغاتی علیه نامزدی که بیشترین شباهت را به امام راحل دارد به دنبال ترور شخصیتی آنها و عدم رای دادن مردم به وی هستند و لذا مردم باید بصیرت داشته و نقطه مقابل دشمن عمل کنند و بدانند که آن نامزدی که مورد هدف و هجوم تبلیغاتی دشمنان انقلاب قرار گرفته قطعا مورد تایید امام و شهدا است و دشمن از انتخاب او به عنوان رئیس جمهور می ترسد .

 وی خاطرنشان کرد: افرادی در انتخابات ثبت نام کرده که در برابر مشکلات کشور، معیشت و اقتصاد مردم احساس تکلیف کرده و با درخواست خود مردم به میدان آمده و مشکلات کشور را به خوبی می شناسند و برای رفع آنها برنامه دارد و امروز وظیفه ماست که نامزدی را انتخاب کنیم که دوستدار نظام و انقلاب و دشمن استکبار و ظلم و فساد است و مولفه های یک فرد انقلابی و جهادی را دارا است.

حجت الاسلام فاطمی نسب در بخش دیگری از سخنان خود به اختلافات پیش آمده در شهرستان اشاره کرد و گفت : اختلافات ملکی در مراتع منطقه بین عزیزان اهل سنت و اهل حق باعث بوجود آمدن اتفاقاتی در چند روز اخیر در شهرستان شد که با بصیرت و هوشیاری مسئولین، بزرگان و نیروهای امنیتی و نظامی از سوء استفاده شدن از آن توسط دشمنان مردم و کشور جلوگیری شد.

 وی ضمن تقدیر از نیروهای نظامی و اطلاعاتی خاطر نشان کرد: اشرافیت اطلاعاتی نیروهای امنیتی و نظامی کشور اجازه برهم زدن امنیت و آرامش منطقه را به هیچ فردی نخواهد داد و در این اتفاق نیز نیروهای نظامی و انتظامی به سرعت ورود کرده و ضمن حفظ امنیت منطقه اجازه تعدی به حقوق مردم را به خاطیان نخواهند داد.

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه از مسئولین استانی، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین شهرستان و بزرگان جامعه اهل سنت و اهل حق شهرستان نیز تقدیر کرد و گفت: جلسه ای با حضور بزرگان اهل سنت و اهل حق و شورای تامین شهرستان برگزار شد که با بررسی موضوعات مختلف و تاکید بر برخورد قاطعانه با خاطیان و احقاق حقوق افرادی که به حقوق آنها تعرض شده است اختلافات پیش آمده خاتمه یافت.

 وی بابیان اینکه قاطعیت دستگاه قضایی و اشرافیت نیروهای امنیتی به هیچ فردی اجازه نخواهد داد به حقوق مردم تعدی کند، از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خواستار برخورد قاطعانه با خاطیان این اتفاقات شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه