اخبار داغ

امام جمعه شهرستان ماهنشان:

حضور حداکثری در انتخابات، نظام اسلامی را بیمه می‌کند

حضور حداکثری در انتخابات، نظام اسلامی را بیمه می‌کند
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: امروز کشتی انقلاب اسلامی با حضور رهبر معظم انقلاب در همان مسیری حرکت می‌کند که امام خمینی(ره) ترسیم کرده بودند و فکر، سیره و روش امام راحل با وجود رهبر انقلاب در جامعه جاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ماهنشان ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی و جانسوز حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: تجلیل از امام بزرگوار ما فقط به عنوان یک قدردانی و تجلیل از گذشته نیست بلکه به معنای اصرار و پافشاری بر آن خط و راهی است که امام بزرگوار با انقلاب، قیام، درس‌ها و وصیت‌نامه خود برای ملت ایران و همه مسلمانان عالَم، باقی گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه جسم امام(ره) در میان ما نیست اما فکر و راه ایشان هست و باید جامعه با فکر، راه و سیره امام خمینی(ره) حرکت کند.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به انتخاب حضرت آیت‌اله خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) در 14 خرداد 1368 به رهبری جامعه، گفت: خداوند متعال، وجود پُربرکت ایشان را به عنوان ذخیره برای انقلاب حفظ کرد.

,

وی با بیان اینکه انتخاب حضرت آیت‌اله خامنه‌ای از منویات امام راحل نیز بود، گفت: امروز کشتی انقلاب اسلامی با حضور رهبر معظم انقلاب در همان مسیری حرکت می‌کند که امام خمینی(ره) ترسیم کرده بودند و فکر، سیره و روش امام راحل با وجود رهبر انقلاب در جامعه جاری است.

,

امام جمعه ماهنشان با اشاره به سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد در سال ۱۳۴۲ و گرامیداشت این روز اظهار داشت: امام راحل و عظیم‌الشان فرمودند ۱۵ خرداد را بشناسید و مقصد ۱۵ خرداد و کسانی که ۱۵ خرداد را به وجود آوردند را بشناسید. ۱۵ خرداد برای اسلام بود و به اسم اسلام و به مبدئیت اسلام و راهنمایی روحانیت بود و همین مردم و همین ملت با اسلام و به نام اسلام، آن را به وجود آوردند و دنبال خواهند کرد.

,

وی با اشاره به روز جهانی محیط زیست و همچنین آموزه‌های دینی برای حفظ محیط زیست خاطرنشان کرد: ارزش مذهبی و ملی به محیط زیست قائل بوده و اهمیتی زیادی به آن می‌دهیم لذا از مردم درخواست می‌شود تا در حفظ محیط زیست، کوشا باشند و از مسئولین نیز تقاضا می‌شود که با نام محیط زیست، مانع رشد و تولید نشوند.

,

خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به 20 خرداد، روز صنایع دستی از مسئولین خواست تا حمایت بیشتری از صنایع دستی کرده و از پتانسیل‌های موجود در شهرستان برای ارتقای این صنعت، تلاش کنند و موانع پیش روی صنایع دستی را برداشته و پشتیبانی‌های لازم را انجام دهند تا تولید و اشتغال ایجاد شود.

,

امام جمعه ماهنشان با اشاره به 20 خرداد، سالروز شهادت آیت‌اله سید محمدرضا سعیدی در زندان پهلوی در سال ۱۳۴۹ گفت: این انقلاب، مدیون خون پاک شهدا از اقشار مختلف است و شهدا به وظایف خود عمل کرده‌اند و اکنون نوبت ماست که با بصیرت کافی در میدان کنونی از انقلاب، دفاع کنیم.

,

وی افزود: یکی از میادین قابل دفاع از انقلاب اسلامی، میدان انتخابات بوده که باید با تمام وجود در این عرصه حاضر شده و با انتخاب فرد اصلح، یاری‌گر انقلاب خود باشیم.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به انتخابات پیش رو در 28 خرداد اظهار داشت: انتخابات، یکی از اصلی‌ترین بسترهای نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است.

,

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، اعتبار نظام جمهوری اسلامی را بالا برده و نظام را بیمه می‌کند و همچنین دشمن را ناکام می‌کند.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه رای مردم با تشخیص خود مردم و با انتخابات آزاد، عملی خواهد شد، ابراز کرد: بی‌رونقی انتخابات، آرزوی دیرینه دشمن است و رای ندادن یعنی رای دادن به بدترین حال ممکن سیاسی.

,

وی تاکید کرد: باید توجه داشت که رای ندادن، نشانه اعتراض نیست بلکه نشانه عقب‌نشینی و عقب‌ماندگی است و رای دادن به معنی بیعت با دست بریده سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

,

امام جمعه ماهنشان با اشاره به تحولات جهان اسلام و پیروزی مردم فلسطین و پیروزی سیاسی مردم سوریه و پیروزی‌هایی که برای یمن به وجود آمده، گفت: تمام این‌ها اتفاقات خوبی برای دنیای اسلام است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه