اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

شعار رأی بی رأی یک شعار شیطانی است/ انتخاب صحیح همان مشارکت پرشکوه با انتخاب اصلح است

شعار رأی بی رأی یک شعار شیطانی است/ انتخاب صحیح همان مشارکت پرشکوه با انتخاب اصلح است
حسینی خراسانی گفت: شعار رأی بی رأی شعار شیطان است و شرکت پرشور در انتخابات خوشنودی پیامبر و شکست شیطان را به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با صبح توس؛ در حاشیه سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در حوزه علمیه امام (ره) شهرستان قوچان اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا دشمن در این انتخابات به دنبال عدم حضور مردم در این عرصه  بوده و شعار رأی بی رأی را تبلیغ می‌کنند.

وی شعار رأی بی رأی را یک شعار شیطانی دانست و افزود: شرکت پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ خوشنودی پیامبر و شکست شیطان را به همراه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه انتخاب درست و صحیح همان مشارکت پرشکوه با انتخاب اصلح است گفت: انتخاب اصلح یعنی باید مردم کسی را انتخاب کنند که وفادار به ۶۰ سال مجاهدت ملت بوده است.

حسینی خراسانی با یادآوری اینکه مردم از مجریان و کارگزاران دولتی راضی نیستند اما با همه نارضایتی‌ها می‌دانند رأی دادن به اصلح خوشنودی رسول‌الله را همراه دارد گفت: مردم خوشحالی شهید سلیمانی و امام و شهدا را با همه اشکالات موجود در مسئولین به خوشحالی قاتلان شهید سلیمانی ترجیح می‌دهند.

وی با اشاره به سخنرانی‌ها و مناظرات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و تأکید بر پرهیز از هرگونه بداخلاقی ، تصریح کرد: پایبندی به ارزش‌ها، وفاداری به قانون و پایداری درراه شهیدان باید سرلوحه کار کاندیداها قرار بگیر و مشفقانه و دلسوزانه مردم را به حضور در انتخابات فرابخوانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری انتخابات ۱۴۰۰ را یک رخداد سیاسی ملی و مذهبی دانست که همه افکار سیاسی دنیا متوجه آن است و اضافه کرد: این انتخابات بزرگ و سرنوشت‌ساز بوده زیرا در آن تمام حق در برابر باطل صف‌آرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال این هستند که بگویند مردم از این نظام و انقلاب دلسرد شده‌اند، افزود: این نهضت  نشأت گرفته از عاشورا و تاسوعا حسینی است و هیچ‌گاه سرد نشده و محبتش کم‌رنگ نمی‌شود زیرا در دل‌ها حرارت ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه