اخبار داغ

مدرس حوزه و دانشگاه:

حق رای؛ بزرگترین هدیه‌ امام به مردم/ امروز باید ایدئولوژی امام در دنیا گسترش یابد

حق رای؛ بزرگترین هدیه‌ امام به مردم/ امروز باید ایدئولوژی امام در دنیا گسترش یابد
میثم معافی گفت: دخالت دین درسرنوشت و دخالت مردم در سرنوشت خویش موضوع فراموش شده در سال های قبل از انقلاب بود و در حال حاضر ایران از لحاظ دموکراسی در رتبه ۶ دنیا قرار گرفته و دخالت مردم در سرنوشت خویش هدیه ای بوده است که امام به مردم کشور بخشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم معافی مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خرداد گفت: نیاز امروز کشور استمرار راه و خط امام است و به مدد امام خمینی انقلاب شکوهمند اسلامی به منصه ظهور رسید و در حال حاضر در مرحله صدور انقلاب قرارداریم و ایدئولوژی انقلاب ایران در بسیاری از کشور ها انتشار یافته است و این مسیر باید ادامه یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی در ادامه افزود: هرکشوری که در دنیا مدعی جهانی سازی است باید دارای قدرت انتشار و انتقال خود باشد و امروز بحران غرب بحران ایدئولوژی است و آنها برای گسترش قدرت خود مجبور به استفاده از تسلیحات نظامی هستند در حالیکه کشور ما ایدئولوژی انقلاب و فرهنگ اسلامی وانقلابی خود را با رهبری مقتدرانه امام و امروز با نائب به حقشان براحتی در دنیا گسترش داده است .

,

معافی بابیان اینکه حتی خود غربی ها نیز برقدرت انتشار جمهوری اسلامی ایران اعتراف می کنند، افزود:  حتی تئوریسینی مانند برژینسکی براین موضوع صحه گذاشته است که ایدئولوژی ایرانی به  30کشور صادر شده است و نباید بگذاریم تکنولوژی جمهوری اسلامی ایران صارد شود و به همین دلیل است امروز جنگ تکنولوژی و ترور شهدای هسته ایی جایگزین جنگ ایدئولوژی شده است.

,

وی دخالت دین درسرنوشت و دخالت مردم در سرنوشت خویش را یک  موضوع فراموش شده تا 200سال قبل از انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر ایران از لحاظ دموکراسی در رتبه 6 دنیا قرار گرفته و دخالت مردم در سرنوشت خویش هدیه ای بوده است که امام به مردم کشور بخشید.

,

این مدرس حوزه و دانشگاه با  اشاره به اینکه در حال حاضر از انتخاب دهیار تا رئیس جمهور و حتی رهبری هم بارای و نظر مردم انجام می گیرد، تصریح کرد:  و به طور متوسط  پس از انقلاب اسلامی در کشور سالی یک بار انتخابات انجام می گیرد و تاکنون 980میلیون رای به صندوق ها ریخته شده که این حجم مشارکت بسیار بالایی است  در حالیکه قبل از انقلاب کشور در حالت منفعلی از نظر مشارکت مردم در سرنوشت خویش قرار داشت.

,

وی حتی کشور آمریکا با ان همه ادعای دموکراسی در دنیا را از لحاظ برگزاری انتخابات بسیار ناتوان دانست و اضافه کرد: در انتخابات این کشور همیشه دو حزب با یکدیگر رقابت دارند درحالی که  احزاب دیگری هم وجود دارد ولی اجازه شرکت در انتخابات را ندارند.

,

این مدرس حوزه و دانشگاه متذکرشد: عده ایی که می گویند رئیس جمهور اختیارات زیادی در کشور ندارد باید بدانند رئیس جمهور بالاترین مقام اجرایی کشور است و داری 92در صد اختیار عمل است و 93 درصد اعتبارات در دست رئیس جمهور است .

,

معافی معتقد است: متاسفانه عده ایی در این چند سال بنام مذاکرات و برجام کشور را معطل و عقب نگه داشته و قدرت تکنولوژی و توان ایرانی را سرکوب کرده و مارا در حد پختن یک آبگوشت بزپاش پایین اورده اند و جوانان را مایوس و ناامید کرده اند.

,

وی کلید حل مشکلات امروز را در انتخابات و روی کارامدن فرد اصلح دانست و گفت: عده ایی در حالی به دنبال مذاکرات و حل مشکلات معیشتی از این طریق هستند که 85 درصد معاملات جهانی در منطقه خاورمیانه رخ می دهد و متاسفانه این موضوع نادیده گرفته شد.

,

معافی در پایان خاطر نشان کرد: براساس حدیثی از پیامبر هرکجا به جای مبارزه و جهاد مذاکره انجام گیرد 3 اتفاق رخ می دهد اول عزتت را ازدست می دهی و سپس دینت را ازدست می دهی و درنهایت معیشتت را ازدست می دهی و ماشاهد بودیم پس از مذاکرات نافرجام برجام در کشور 70درصد کارخانه ها تعطیل و معیشت مردم این چنین نابود شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه