اخبار داغ

یادداشت؛

وعده‌هایی که در دولت تدبیر اجرایی نشد‌

وعده‌هایی که در دولت تدبیر اجرایی نشد‌
کلنگ‌های وعده ها که در شهرستان کهگیلویه به زمین زده شده اند کم نیستند اما با گذشت سالها خبری از به بهره برداری هز پروژه ها نیست و شاید نسل های بعدی هم افتتاح آن های را نبینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم داشتن کارنامه درخشان در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مشارکت حداکثری در انتخابات،  برخورداری از ظرفیت های و پتانسیل های متعدد در زمینه های گوناگون آنچنان که باید از توسعه و پیشرفت بهره ای نبرده و در طول سال های متمادی مورد بی توجهی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
شهرستان کهگیلویه گواه وعده ها و پروژه های عملی نشده در استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمداست که علاوه بر جاماندن از قطار توسعه و پیشرفت، آمار بیش از ۵۰ درصدی بیکاری جوانان تحصیل کرده را به خود اختصاص داده است و می توان به جرات گفت این شهرستان به قهرمان بیکاری کشور بدل خواهد شد.
,
 
,
سهم کهگیلویه از پیشرفت ها و صنعت  تنها وعده های هشت ساله دولت مردانی است که با شعار تدبیر و امید  برای بر کرسی قدرت نشستن با دادن  شعارها وعده های توخالی که هیچ گاه عملی نشد و فقط سبب از دست رفتن فرصت ها در این شهرستان شدند.
,
 
,
در شهرستان کهگیلویه کلنگ های وعده‌ها به زمین زده کم نیستند اما با گذشت سال ها خبری از به بهره برداری رسیدن پروژه ها نیست و  شاید نسل های بعدی  هم افتتاح آن های را نخواهند دید.
,
 
,
برخی پرژه های بر زمین مانده دهدشت  به طور میانگین با قدمتی بیش از ۱۰سال مواجهه هستند.
,
 
,
یکی از ظرفیت های بسیار مناسبی که می توانست بخش زیادی از مشکل بیکاری جوانان کهگیلویه را حل کند، راه اندازی و شروع به کار کارخانه سیمان تنگ سپو بوده که با نگاه به این کارخانه و زیرساخت های آن با بی تدبیری و ناامیدی حسرت بر دل  های جوانان جویای کار این دیار نشانده است.
,
 
,
سال ۸۶ در سفر دوم هئیت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ کارخانه سیمان سپوی دهدشت با حضور جمع زیادی از مسئولان ارشد  استانی، شهرستانی  به زمین زده شد و اکنون بعد از گذشت ۱۶ سال  برای شهرستان و مردم چیزی به جز نامی بیشتر نمانده است.
,
 
,
بنا بود که کارخانه سیمان دهدشت با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار و با حجم سرمایه‌گذاری یک‌ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال احداث و با تولید روزانه ۳ هزار و ۳۰۰ تن سیمان برای ۴۰۰نفر به طور مستقیم و برای بیش از شش هزار نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کند و  بارقه‌ امیدی باشد برای جوانان بیکار شهرستان  اما دیری نپایید که تعطیلی یکباره این پروژه امیدها را به یأس و ناامیدی تبدیل کرد و جوانان این دیار را برای کارگری به سایر شهرهای استان و کشور کوچ داد.
,
 
,
این شهرستان از نظر زیرساخت‏های توسعه پیشرفت در محرومیتی دیرینه قرار داشته که رفع این محرومیت ها نیازمند توجه جدی دولتمردان، مسئولان استانی و شهرستانی  بوده و  امید است در سالی که به  نام  تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است و انتخاب رئیس جمهوری متعهد پروژه‏های تعطیل و نیمه‌ کاره کهگیلویه در مسیر توسعه قرار بگیرند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه