اخبار داغ

یحیی السنوار:

چهره خاورمیانه در جنگ بعدی تغییر خواهد کرد

چهره خاورمیانه در جنگ بعدی تغییر خواهد کرد
رئیس جنبش حماس در منطقه غزه گفت: اگر دوباره جنگی با رژیم صهیونیستی در گیرد، چهره منطقه غرب آسیا تغییر خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «یحیی السنوار» رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در منطقه غزه امروز (شنبه) در سخنانی یکی از ریشه‌های تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها را شتاب برخی کشورهای عربی برای سازش و همچنین چند دستگی در عرصه داخلی فلسطین دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به نوشته الجزیره، السنوار گفت که مقاومت به دشمن صهیونیستی ثابت کرد که مسجدالاقصی مدافعان سرسخت خود را دارد و  دفاع از این مکان مقدس یک هدف استراتژیک است.
,
 
,
او افزود: «اگر جنگ دوباره‌ای با رژیم اشغالگر رخ دهد، چهره خاورمیانه تغییر خواهد کرد و اسرائیل تحمل هیچ حمله واقعی را ندارد. آن‌چه رخ داد یک مانور برای ارزیابی قدرتمان بود و برای اینکه چهره‌ای ضعیف از اسرائیل را مشاهده کنیم، نیاز به جنگ نیست.»
,
 
,
السنوار تأکید کرد که مقاومت توانست رژیم صهیونیستی را که به قبله برخی کشورهای عربی تبدیل شده بود را با یک دست متوقف کند.
,
 
,
این رهبر عالی حماس، افزود: «بسیاری از موشک‌هایمان را در دریا آزمایش کردیم و باید در صحنه عملیاتی نیز آن‌ها را آزمایش می‌کردیم. هدف اسرائیل این بود که نیمی از مقاومت را از بین ببرد و غزه را به دهها سال قبل بازگرداند، اما شکست بزرگی خورد و مقاومت ما سرپا ماند و اگر آن‌ها برای نبرد بازگردند ما نیز بازخواهیم گشت.»
,
 
,
به گفته السنوار، رژیم صهیونیستی قصد داشت تا بیش از ۱۰ هزار تن از نیروهای مقاومت غزه را به شهادت برساند، اما نتوانست بیش از ۹۰ نیروی مقاومت را شهید کند.
,
 
,
او تأکید کرد: «پس از این پیروزی بزرگ و پس از می ۲۰۲۱، می‌گوییم که ما دیگر آن گروه قبلی نیستیم.»
,
 
,
رئیس جنبش حماس در غزه همچنین در خصوص میزان موفقیت رژیم صهیونیستی در تخریب تونل‌های مقاومت نیز گفت که صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند بیش از سه درصد تونل‌ها را تخریب کنند.
,
 
,
او در خصوص بازسازی و بهبود وضعیت ساکنان غزه نیز گفت که شرایط زندگی مردم غزه و تک تک ساکنان باید به طور ملموس تغییر یابد و حماس به کمتر از این قانع نخواهد شد.
,
 
,
درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین در ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد و پس از ۱۲ روز پایان یافت.
,
 
,
انتهای پیام
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه