اخبار داغ

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بیماران دیابتی بویراحمد، دنا و مارگون از کجا انسولین بگیرند؟

بیماران دیابتی بویراحمد، دنا و مارگون از کجا انسولین بگیرند؟
نجفی از نحوه دریافت انسولین قلمی برای بیماران دیابتی خبر داد و محل دریافت این دارو را معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهرداد نجفی مدیر داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس گفت:با توجه به تقاضای بیش از حد خرید انسولین قلمی، معاونت درمان وزارت بهداشت تصمیم گرفت تا برای بیماران دیابتی و نیازمند با ثبت اطلاعات در سامانه اعلام شده توزیع انسولین قلمی را به صورت منظم و مرتب انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نجفی عنوان کرد: بیماران دیابتی شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون به خصوص افرادی که انسولین های قلمی مصرف می کنند به آدرس: بلوار پاسداران- نبش گلستان 15- کلینیک شهید مفتح- کلینیک دیابت مراجعه و مدارک لازم را ارائه نمایند.

,

وی ادامه داد: تاکنون بیماران‌دیابتی جزء بیماران خاص محسوب نمی شدند ولی معاونت درمان وزارت بهداشت اقدام به جمع آوری اطلاعات این عزیزان نموده تا در آینده به عنوان بیماران خاص محسوب و تسهیلات خواص این بیماران را ارائه نماید.

,

نجفی با اشاره به اینکه شناسایی و ساماندهی بیماران مبتلا به دیابت از اهداف اصلی این طرح است اذعان داشت:  توزیع انسولین های قلمی در گذشته با مشکلاتی مواجه بود. چون این داروها با ارز دولتی وارد کشور می شوند امکان قاچاق این انسولین ها وجود دارد بنابراین برای اینکه انسولین ها به دست مصرف کننده واقعی خود برسد باید از طریق سامانه این اتفاق صورت پذیرد.

,

وی خاطر نشان کرد: به اطلاع مردم شریف استان می رساند تمام داروهای بیماران باید در داروخانه تحویل و چنانچه بیماری به داروخانه مراجعه نمایند و پرسنل داروخانه عنوان کنند که جهت تحویل دارو به خارج از داروخانه اقدام نمایید این اقدام تخلف بوده و باید به معاونت غذا و داروی استان گزارش داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه