اخبار داغ

کاسه کوزه تغییر ۷ شهردار در ۴ سال، بر سر شهر ۷۰۰ هزار نفری شکست؛

استاندار البرز و نمایندگان مجلس پاسخگوی "عدم انحلال شورای شهر فردیس" باشند

استاندار البرز و نمایندگان مجلس پاسخگوی "عدم انحلال شورای شهر فردیس" باشند
به گفته فرماندار فردیس، ۳ مرتبه برای انحلال شورای فردیس اقدام شده است اما هیات حل اختلاف استان البرز به این موضوع رای ندادند در حالیکه مستندات محکمه پسند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، دوم خرداد ماه سال جاری بود که اعضای شورای شهر فردیس در نشست رسمی خود با اکثریت آرا مصطفی سعیدی سیرایی شهردار این شهر را برکنار کردند. موضوعی که پشت پرده آن به خطر افتادن منافع برخی اعضای شورا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
یک منبع آگاه بعد از برکناری سیرایی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ۴ نفر از ۵ عضوی که رای به برکناری شهردار فردیس دادند، در انتخابات پیش روی شورای شهر رد صلاحیت شده بودند و سیرایی را عامل آن می دانستند.
,
 
,
ادعای اعضای شورای شهر در حالی مطرح شده است که این منبع آگاه ادامه می دهد شهردار فردیس هیچ نقشی در تائید یا رد صلاحیت ها نداشته است، موضوعی که چندی پیش توسط ابوالفضل اینانلو فرماندار این شهرستان هم مورد تائید واقع شد.
,
 
,
از ابتدای شکل گیری اولین شورای شهر فردیس آقایان، شاه محمدی، غفاری، نجفی، خسروزاده، نریمانی و سیرایی کرسی شهردار را به انتخاب اعضا تصاحب کردند و با برکناری سیرایی هفتمین سرپرست شهرداری انتخاب شد.
,
 
,
برکناری سیرایی از شهرداری فردیس در حالی اتفاق افتاد که در ۶ ماه دوم سال ۹۹ قریب به ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد عمرانی منعقد شوده بود و جذب عمرانی از زیر ۵ درصد به ۵۵ درصد رسید، همچنین بودجه ۴۳۰ میلیارد تومانی به ۷۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
,
 
,
در این دوره تمام پروژه هایی که غیر فعال بودند آغاز به کار کردند در حالی که شورا بودجه ای هم مصوب نکرده بود و با این حجم مشکلات آقایان صرفا به فکر جابجا کردن شهردار بودند، با این روند استاندار و نمایندگان مجلس در دولت تدبیر و امید باید پاسخگو باشند.
,
 
,
به گفته ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس، ۳ مرتبه در مقاطع مختلف چه در مقطع نمایندگان قبلی البرز در مجلس شورای اسلامی و چه  در زمان نمایندگان کنونی، برای  انحلال شورای فردیس اقدام شده و تمام مدارک لازم از جمله تخلفات شخصی اعضا و تخلفات مجموعه شورا  را برای انحلال، به هیات حل اختلاف استان ارجاع داده شد.
,
 
,
متاسفانه هیات حل اختلاف استان  به ریاست استاندار البرز و عضویت ریاست کل دادگستری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و نماینده شوراهای استان، به انحلال شورا رای ندادند؛ اگرچه  دلایل و مستندات  ما برای انحلال شورای فردیس کامل و محکمه پسند بود.
,
 
,
رنج نامه جابجایی شهرداران فردیس در حالی رقم می خورد که شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس با جمعیت کارگری، روز به روز از نبود زیرساخت ها و خدمات رفاهی گله مند هستند و گویا پس از گذر از ۷ شهردار گوش شنوایی برای رسیدن به دغدغه های آنها وجود ندارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه