اخبار داغ

نماینده مجلس در نشست مجازی:

قهر کردن با صندوق‌های رای حلال مشکلات نیست

قهر کردن با صندوق‌های رای حلال مشکلات نیست
قادری گفت: اینکه برخی از جریانات سیاسی به دنبال تحریم انتخابات هستند و مردم را به عدم مشارکت دعوت می کنند، ضرر خواهند کرد بلکه باعث ازبین رفتن اعتبار و پایگاه مردمی آن ها می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، در نشستی مجازی با عنوان اینکه انتخابات به هر نحوی برگزار می شود و یک نفر از طرف مردم به ریاست جمهوری خواهد رسید، گفت: رای ندادن مشکلی را حل نمی کند و حتی اگر کسی به گزینه مناسب نرسید حداقل در پای صندوق رای حاضر شود؛ مشارکت پرشور مردم نه تنها جنبه داخلی دارد بلکه در عرصه بین الملل نیز دارای تأثیر خواهد بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 
,
وی افزود: هرچه مشارکت بالاتر باشد فشارهای خارجی کمتر خواهد شد و کشورهای غربی وسوسه می شوند تا تحریم ها و فشارها را کمتر کنند لذا همه تلاش کنیم که حضوری پرشور داشته باشیم و دیگران را نیز به این عرصه دعوت کنیم.
,
 
,
قادری با بیان اینکه در دوطیف اصلاح طلب و اصولگرا گزینه های متعددی در صحنه انتخابات وجود دارد، اظهار داشت: اینکه برخی از جریانات سیاسی به دنبال تحریم انتخابات هستند و مردم را به عدم مشارکت دعوت می کنند، ضرر خواهند کرد؛ عدم مشارکت مشکل جریانات سیاسی را حل نمی کند بلکه باعث ازبین رفتن اعتبار و پایگاه مردمی آن ها می شود لذا قهر کردن از صندوق های رای حلال مشکلات نیست. 
,
 
,
انتخابات شورای شهر فرصتی مناسب برای رشد شهر توسط شهروندان است
,
 
,
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، انتخابات شورای شهر و روستا را مورد اشاره قرار داد و گفت: انتخابات شوراهای شهر و روستا یک امکان و فرصتی برای شهروندان است تا بتوانند با انتخاب افراد متخصص و کارآمد در سرنوشت شهر سهیم باشند.
,
 
,
وی با بیان اینکه باید افرادی با تخصص مرتبط با حوزه شهری وارد شورای اسلامی شهر شوند، خاطرنشان کرد: اگر اعضای شورای شهر نگاه آینده نگری، زمینه سازی و دلسوزانه داشته باشند می توان شاهد رشد و ترقی شهر بود. 
,
 
,
شهردار اسبق شیراز بااشاره به اینکه در شهر شیراز اگر به توسعه علم و فناوری توجه گردد، خیلی از مسائل و مشکلات حل خواهد شد، تاکید کرد: ظرفیت های بسیاری در شهرها به ویژه در شیراز وجود دارد که اگر اعضای شورای شهر با روحیه، کارآمد و با سرعت عمل بالا انتخاب شوند هرچه سریع تر ظرفیت ها و مشکلات احصا و در نهایت کار انجام می شود. 
,
 
,
قادری تصریح کرد: شورای شهر محل فعالیت های تخصصی است و اعضای شورا در قالب متخصصین و کارشناسان از حقوق مردم دفاع می کنند لذا باید با رعایت حداقل ها افرادی گذشته از سلامت مالی و اخلاقی، تخصص های لازم را داشته باشد؛ شورای شهر در کنار شهرداری و سایر سازمان های اجرایی باعث تحول جدی خواهد شد.
, شورای شهر محل فعالیت های تخصصی است و اعضای شورا در قالب متخصصین و کارشناسان از حقوق مردم دفاع می کنند,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه