اخبار داغ

جلیلی در جمع خبرنگاران:

باید دشمن را از تحریم پشیمان کنیم/ مذاکره، تنها راه نیست

باید دشمن را از تحریم پشیمان کنیم/ مذاکره، تنها راه نیست
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر دشمن ابزار اقتصادی را در دست گرفته است، شما باید در میدان مبارزه اقتصادی با ابزار اقتصادی دشمن را پشیمان کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان اولین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز ۲۰۰ کشور در دنیا وجود دارند، گفت: شما باید برای تعاملات خارجی بویژه تعاملات اقتصادی خارجی برنامه داشته باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه مذاکره کردن یک راه است و همه راه‌ها نیست،اظهار داشت: باید برنامه جدی برای تعاملات گسترده خارجی و از این مهمتر برنامه جدی برای اینکه تحریم‌ها نتواند اقتصاد شما را تحت تاثیر قرار دهد، داشته باشیم.
,
 
,
نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید برنامه جدی داشته باشید که تحریم ها را بی‌اثر کنیم. باید برنامه جدی داشته باشید و با اتکای به آن برنامه، دشمن را از تحریم پشیمان و دشمن را در تحریم به عقب برانید.
,
 
,
جلیلی گفت: اگر دشمن ابزار اقتصادی را در دست گرفته است، شما باید در میدان مبارزه اقتصادی با ابزار اقتصادی دشمن را پشیمان کنید. ما برای این، یک برنامه جدی داریم گه چگونه می توان دشمن را از تحریم پشیمان کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه