اخبار داغ

فعال سیاسی اصلاح طلب مطرح کرد:

تهمت و تخریب در مناظرات انتخاباتی موجب انحراف در تصمیم گیری مردم می شود

تهمت و تخریب در مناظرات انتخاباتی موجب انحراف در تصمیم گیری مردم می شود
محمد بهرامی فعال ساسی اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد گفت: بداخلاقی ها در مناظرات تلویزیونی سبب تاثیر منفی برافکار عمومی جامعه و انحراف در تصمیم گیری مردم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس روز گذشته مناظرات انتخاباتی به منظور ارائه برنامه ها و عملکرد کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به صورت مستقیم از شبکه ملی سیما پخش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این راستا نامزدهای ریاست جمهوری اقدام به ارایه نظرات و دیدگاه های خود داشته و به تشریح به برنامه های خود پرداختند، این مناظرات سبب آشنایی هر چه بیشتر مردم برای یک انتخاب مناسب خواهد شد.

,

در روند مناظرات علاوه بر بیان برنامه ها و دیدگاه ها برخی بداخلاقی ها و توهین ها مشاهده شد این بداخلاقی ها افکار عمومی را برای یک انتخاب مناسب اغناء نخواهد کرد بلکه سبب بدبینی و روشی ناصیح برای تخریب رقیب می شود.

,

در این رابطه مشاهده شد که چندین بار "همتی" به جای پاسخگویی به سوال طرح شده، با فرافکنی اقدام به تخریب کاندیدای دیگر یعنی رئیسی داشت این اقدام توسط مهر علیزاده با بیان اینکه "آقای رئیسی شما چند کلاس بیشتر سواد ندارید" ادامه پیدا کرد.

,

بداخلاقی ها و تخریب های خلاف واقع در همین اندازه خلاصه نشد و این موضوع در مواردی سبب انحراف از موضوع اصلی شد.

,

محمد بهرامی فعال سیاسی و اصلاح طلب کهگیلویه و وبویراحمدی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص مناظرات انتخابات ریاست جمهوری گفت: بخش زیادی از مردم برنامه ها، طرح ها، تجربه ها، تخصص ها و اخلاق را دنبال و پیگیری می کنند، این موضوع را دو جناح مورد بررسی قرار می دهند.

,

وی با تاکید بر اینکه بیان دیدگاه ها و نظرات نامزدهای ریاست جمهوری بر نگرش و تصمیم گیری های مردمی اثر گذار است، ادامه داد: بداخلاقی های نامزدها سبب تاثیر منفی در افکار عمومی می شود از طرفی کسانی که اهل تجزیه و تحلیل هستند این موضوعات را مشاهده می کنند.

,

بهرامی با بیان اینکه برخی به دنبال نظرات نخبگان در فرایند انتخابات هستند، گفت: کسانی که نامزد ریاست جمهوری هستند به عنوان نخبه به آنها نگاه می شود و بداخلاقی سبب برخی انحراف در تصمیم گیری ها می شود و این موضوع به ضرر جامعه است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه