اخبار داغ

مدیر آبفای دنا مطرح کرد:

جزئیات جیره بندی آب در روستاهای سادات محمودی دنا/ورود دادستان به انشعابات غیر مجاز

جزئیات جیره بندی آب در روستاهای سادات محمودی دنا/ورود دادستان به انشعابات غیر مجاز
مدیر آبفای شهرستان دنا گفت: با توجه به تنش آبی در که در ۵۰ سال اخیر بی سابقه بوده است، آب شرب تعدادی از روستاهای شهرستان دنا نوبت بندی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در خصوص مشکلات آب در روستاهای سادات محمودی و بیژگن دنا گفت: این روستاها آب دارند اما نوسانات و کاهش ولتاژ برق سبب مشکل برای آب شرب در تعدادی از روستاهای دنا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدیر آبفای دنا با بیان اینکه ۳۰ لیتر بر ثانیه تولید آب وجود دارد و این مقدار ۳ هزار مشترک را پاسخگو است اما پایین آمدن ولتاژ برق سبب قطعی آب شده است، گفت: با حضور مسئول اداره برق پاتاوه جهت حل مشکل برق اقدام و نهایتا مشکل برطرف شد و آب اکنون در مدار وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه آب شرب به صورت نوبتی است، عنوان داشت: روستاهای باگ، شترخون، گزدون در یک نوبه از ۷ صبح تا ۱۹ عصر و روستاهای لما، بیژگن، بنستان، رودشتی در نوبتی دیگر از ساعت ۱۹ عصر تا ۷صبح برقرار است.

,

خشنود با بیان اینکه تنش آبی در ۵۰ سال اخیر بی سابقه  است و سبب نوبت بندی در آب شده، عنوان کرد: مخزن هزار مترمکعبی در سادات محمودی در حال راه اندازی است که اگر پمپاژ جدید راه اندازی شود به صورت پایدار مشکل آب برطرف می شود.

,

مدیر آبفای دنیا با بیان اینکه صرفه جویی در آب، جلوگیری از آبیاری درختان با آب شرب و همچنین نصب تانکیر ذخیره آب سبب کاهش مشکلات می شود، گفت: برای انشعابات غیر مجاز حکم دادستانی گرفته شده است اما در درجه اول باید با فرهنگ سازی انشعابات غیر مجاز جمع آوری شود و اگر این موضوع صورت نگیرد با تشکیل پرونده مراحل قانونی سیر می شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه