اخبار داغ

امام جمعه خوی:

مشارکت گسترده در انتخابات تضمین کننده آینده کشور است

مشارکت گسترده در انتخابات تضمین کننده آینده کشور است
حجت الاسلام و المسلمین شکوری گفت: باید بدانیم که شرکت گسترده و انتخاب اصلح و آگاهانه در انتخابات متضمن آینده کشور بوده و هرگونه چشم طمع دشمنان جمهوری اسلامی ایران را از کشور دور خواهد ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدرضی شکوری امام جمعه خوی در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: باید به این مساله توجه کرد که  ۲ گزینه ولایت و مردمی بودن انقلاب اسلامی، آن را از گزند همه فتنه ها و براندازی ها و کینه دشمنان قسم خورده نظام در امان نگه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

امام جمعه خوی بیان کرد: نقش مردم در حفظ آرمانهای انقلاب بسیار برجسته و نقش آفرین است و مشروعیت به نظام و انقلاب برخواسته از دل مردم می باشد بنابراین نقش مردم در طی مسیر پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

,

وی در ادامه گفت: باید بدانیم که شرکت گسترده و انتخاب اصلح و آگاهانه در انتخابات متضمن آینده کشور بوده و هرگونه چشم طمع دشمنان ایران اسلامی را دور خواهد ساخت.

,

حجت‌الاسلام شکوری با اشاره به سخنان امروز رهبری تاکید کرد: امروز فضای مجازی مهمترین ابزار اطلاع رسانی و زمینه ای برای تبلیغ دوست و دشمن تبدیل شده است.

,

وی اضافه کرد: نباید گذاشت حرمت ها به راحتی در فضای مجازی شکسته شود و با آبروی افراد بازی کرد این وظیفه شرعی و واجب هر مسلمانی است که از دامن زدن به شایعات در این ایام انتخابات بپرهیزد.

,

امام جمعه خوی اظهار داشت : از هرگونه وعده ای که دور از واقعیت و صلاح کشور باشد باید نامزدهای ریاست جمهوری از آن دوری کنند و با برنامه ریزی صحیح و مدیریت شده کشور را به سوی پیشرفت و آبادانی سوق دهند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه