اخبار داغ

عضو فقهای شورای نگهبان:

انتخاب رئیس جمهوری با مدیریت جهادی و انقلابی چشم طمع دشمنان نظام را کور می‌کند

انتخاب رئیس جمهوری با مدیریت جهادی و انقلابی چشم طمع دشمنان نظام را کور می‌کند
آیت الله مدرسی یزدی گفت: آیت الله مدرسی یزدی گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق آرا و در ادامه انتخاب یک رییس جمهوری که بتواند مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را با مدیریت جهادی و انقلابی خود برطرف کند، چشم طمع دشمنان نظام اسلامی را کور خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان یکشنبه شب در ویژه برنامه شهادت امام صادق علیه السلام که در مسجد جامع تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: برخی افراد اصل دین را با هدف رسیدن  به قدرت غاصیانه زیر سئوال می برند، کما اینکه دین حلال و حرام را مشخص کرده اما برای اینکه خودشان را راحت کنند دین را زیر سئوال می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: دین حاکم مسلمانان را فقیه عالم، عادل و مجتهد جامع الشرایط عنوان کرده، اما برخی برای اینکه آزاد باشند می خواهند منشا را از بین ببرند و ولی فقیه و اصل اسلام و نظام اسلامی را مورد هجمه ناجوانمردانه قرار می دهند.

,

آیت الله مدرس یزدی بیان کرد: امروز دشمنان نظام به دنبال تخریب دین و در راس آن اسلام و ولایت فقیه هستند تا به آن آسیب برساند و در ازای آن به رشد سایر انحرافات و جریانات کمونیست و یهودیان و سکولاران کمک و آنها را حمایت می کند تا اسلام ناب محمدی صلی الله نباشد، چرا که دین مبین اسلام اجازه نمی دهد مردم را برده خود کنند، اسلام به مردم رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می دهد و انها را آزاد می دارد.

,

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی با بیش از ۴۰ سال توطئه، تحریم، هجمه تبلیغاتی و محاصره اقتصادی به دنبال آن هستند تا ملت را از دین، ولایت فقیه و قانون اساسی پشیمان کنند، اما ملت ایران در ۲۸ خرداد با مشارکت حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس خواهد کرد.

,

این عضو فقهای شورای نگهبان خاطر نشان کرد: در این مسیر حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق آرا و در ادامه انتخاب یک رییس جمهوری که بتواند مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را با مدیریت جهادی و انقلابی خود برطرف کند، چشم طمع دشمنان نظام اسلامی را کور خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه